SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:55 schreef Placenta het volgende:
Goed topicconjoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoi
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:55 schreef Placenta het volgende:
Goed topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Bestaan die trouwens nog Wiggers ? Ik zie tegenwoordig alleen maar emo's en backpakkers lopen ..I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
Echte wiggers hebben een bandana en zo'n pet daaroverquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:06 schreef Koenholio het volgende:
Zoiets als dit dus?
[ afbeelding ]
Ik zag ze lopen onderweg van school naar het station in Zwolle.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:06 schreef Koenholio het volgende:
Zoiets als dit dus?
[ afbeelding ]
hehe en je maakt er gewoon een foto vanquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:06 schreef Koenholio het volgende:
Zoiets als dit dus?
[ afbeelding ]
dat zijn geen wigghers!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:06 schreef Koenholio het volgende:
Zoiets als dit dus?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |