Je had hem/mij binnen in de kernreactor kunnen zettenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:02 schreef beverton het volgende:
[..]
ik wilde ook mijn respect naar GT toe uitten, maar ik wist niet hoe een GT eruit zag en waar ik hem moest plaatsenik heb de Gepawneerde Pawneermeel Clan in de steek gelaten
.

quote:

volgende keer wordt je verwerkt in een tractorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:53 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je had hem/mij binnen in de kernreactor kunnen zetten

Pas da'wel?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:02 schreef beverton het volgende:
[..]
volgende keer wordt je verwerkt in een tractor

vorige keer had ik je eens in een painter gezet, en toen vond je dat ik je lelijk heb gemaaktquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:10 schreef Breathtaking het volgende:
Wauw

Wel een beetje flauw dat je mij er niet in zet hoor
 ik wilde je feelings niet weer kwetsen
 ik wilde je feelings niet weer kwetsen  

Ja maar je paintskills gaan met grote sprongen vooruit, jwt. Dus probeer het nog eensquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:22 schreef beverton het volgende:
[..]
vorige keer had ik je eens in een painter gezet, en toen vond je dat ik je lelijk heb gemaaktik wilde je feelings niet weer kwetsen

je hebt heul geen foto enzoquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar je paintskills gaan met grote sprongen vooruit, jwt. Dus probeer het nog eens

Wel een mooie schedel onder mn naamquote:

Beverton heeft gekrast tijdens het painten, en jij hebt ook gekrast in je fobo, snap je de affiliatie?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel een mooie schedel onder mn naam

quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:17 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Beverton heeft gekrast tijdens het painten, en jij hebt ook gekrast in je fobo, snap je de affiliatie?

Echte baggeraars hebben alleen maar eerbied voor mensen die door het Fok!leven gaan zonder een oranje kleurtje, maar gewoon als een zwarteling..quote:

quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:08 schreef PeZu het volgende:
zo jammer van die plaatjes die de hele tijd teruggekomen, TS is ene luie aap

Je doet alsof je erom lacht, maar diep vanbinnen ben je zwaar gekwetst, je ego is gekrenkt, geef maar toe.. schallebijter..quote:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |