Ow wat gaaf!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:57 schreef Anitra het volgende:
Vamp we heben Bruce een brief gegeven met ee verzoekje voor Two hearts in Barca samen mt de trouwkaartEn ja die poster word receptieboek die weer ingelijst gat worden en daar komt zeker 1 van deze foto's bij
Ireth ik vind die laatste (was niet de laatste in de serie, staan een beetje door elkaar) zo mooi omdat je ziet aan Djulian dat hij echt beseft oe bijzonder het is, dat hij echt bij Bruce op zijn been zit
Kersjeslaat Bruce maar niet horen
Thanks Sugarsorry ik ben er ng helemaal vol van, ka uren blijven kletsen over die paar minuten
Mijn kleine baby is gewoon ineens geen baby meerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:48 schreef pinquit het volgende:
JEUTJE linde!!! wat ben jij ineens groohoot![]()
![]()
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:59 schreef Anitra het volgende:
Ruben
Maarten wat een grote vent word je al!
Maneki wat een heerlijk stel
En nog zoveel meer leuke, lieve, mooie foto's!!
Waarschuwing!! Djulian spam van ee hele "gewone" vrijdaochtend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en Bruce Springsteen spam
ik zei gister tegen Djulian da hij nooit meer mocht douchen want hij had een kus gehad van Bruce, hij stond me toch raar aan te kijkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:14 schreef milagro het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaloers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mag ik je zoontje lenen, dan kom ik Bruce ook vast tegen
maar doe eens vertellen dan? hoe dan? en waar ? je had een afspraak gewoon ??quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:32 schreef Anitra het volgende:
[..]
ik zei gister tegen Djulian da hij nooit meer mocht douchen want hij had een kus gehad van Bruce, hij stond me toch raar aan te kijken
Volgende keer als ik weer zo'n actie bedenk dan post ik het eerst even hier zodat je mee kan
quote:Op zondag 22 juni 2008 08:28 schreef Sugar het volgende:
Maria hadden we wel gehersenspoeld gisteren. Voor het goede doel.
Buikje![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verhit en vrolijk
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:14 schreef Anitra het volgende:Nee niet gehersenspoeld, hij is echt gek van Bruce. hier staat het verhaal van gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |