Te gek! Zeker met dat blije hoofd erbij!quote:Op zondag 22 juni 2008 22:13 schreef Sugar het volgende:
Ik ben zo trots, Maria heeft dit gemaakt, met vingerverf en kwast op een houten paneel:
[ afbeelding ]
Ze maakte niet bewust een hart/tulp/whatever, maar ik vind het zo mooi geworden.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:13 schreef Sugar het volgende:
Ik ben zo trots, Maria heeft dit gemaakt, met vingerverf en kwast op een houten paneel:
[ afbeelding ]
Ze maakte niet bewust een hart/tulp/whatever, maar ik vind het zo mooi geworden.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een leuke wijsneusquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef Stiemie het volgende:
Wow Anitra! Mooie foto's ook en inderdaad net alsof ze elkaar al jaaaaaaren kennen![]()
Anna je lijkt wel een echt fotomodel![]()
Vandaag is Linde 11 maanden en *poef* weg is mijn kleine baby![]()
[ afbeelding ]
Hihi ik vind het zo'n sullig programma, Emma kijkt het zelden en vraagt er ook niet om gelukkig.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:37 schreef bixister het volgende:héél mooi!
(en haar haarkleur vind ik ook echt prachtig! )
jelief, mooi stel!en goed dat ze BdB met een kritische blik bekijken!
![]()
(blijft toch altijd een wat foutig mannetje vind ik, die Bob.)
stiemie, dat gaat inderdaad hard zeg! wat een haar ineens!! wel erg leuk ook toch, om alvast een beetje een kijkje te krijgen in wat voor meisje dat nou straks wordt!![]()
Ik vraag het tochquote:Op maandag 23 juni 2008 06:50 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Te gek! Zeker met dat blije hoofd erbij!
Jolie doet tegenwoordig aan pastelkrijtendon't ask, ik had het ook liever anders gezien en vraagt zich nu bij het zien van deze foto af waarom Maria wel roze klompjes mag en zij niet
Oh nee joh, ik bedoelde het niet zo serieus hoor. Het is alleen zo zoetig in vergelijking met zo'n stoere plaat van Maria. Daarom zei ik het, ze mag krijten tot ze er zelf genoeg van krijgt hoor. De Barbie heeft ze al een hele tijd. De spulletjes erbij komen met haar verjaardag. Ze mag er nog even om zeuren ;-)quote:Op maandag 23 juni 2008 15:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vraag het tochWat is er mis met pastelkrijten? (En heeft ze al een Barbie?
).
Dat jurkjequote:Op zondag 22 juni 2008 22:13 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |