Haha een klassiekerquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:01 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn oom en tante zijn hier met mijn pasgeboren neefje. Hij heeft dik een uur in m'n armen liggen slapen, het hummeltje
. Maar net werd ie zwaar op de arm dus ik wou gaan verzitten, toen zei m'n moeder: "Aah geef 'm anders ff aan mij!" naja goed he. Ik geef 'm aan m'n moeder, spijgt ie d'r onder
![]()
![]()
![]()
hahah.
Zo dat vond ik grappig ja.
We hebben ook geiten en kippen gehad, maar nog nooit schapen. Zijn dat leuke huisdieren KiD?
pricelessquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:01 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn oom en tante zijn hier met mijn pasgeboren neefje. Hij heeft dik een uur in m'n armen liggen slapen, het hummeltje
. Maar net werd ie zwaar op de arm dus ik wou gaan verzitten, toen zei m'n moeder: "Aah geef 'm anders ff aan mij!" naja goed he. Ik geef 'm aan m'n moeder, spijgt ie d'r onder
![]()
![]()
![]()
hahah.
Zo dat vond ik grappig ja.
We hebben ook geiten en kippen gehad, maar nog nooit schapen. Zijn dat leuke huisdieren KiD?
FB ben jij toevallig niet dit meisje?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:15 schreef fraubitch het volgende:
schapen zijn ontzettend cool
Je kunt ze echt kunstjes leren zoals zitten en zo
Schapen zijn ook ontzettend dom enzo. Ze kunnen zich ook letterlijk dood schrikkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:15 schreef fraubitch het volgende:
schapen zijn ontzettend cool
Je kunt ze echt kunstjes leren zoals zitten en zo
gelukkig toevallig nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:17 schreef Breach het volgende:
[..]
FB ben jij toevallig niet dit meisje?
of ergens tegeaanlopen terwijl ze zien dat er iets staatquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:19 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Schapen zijn ook ontzettend dom enzo. Ze kunnen zich ook letterlijk dood schrikken
Dan is het goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
gelukkig toevallig niet
Maar ik ken het meisje wel, en die schaap had gewoon ff last van podiumvrees. want zo thuis doet ze echt alles![]()
Die kan je uitlaten he, frettenquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:18 schreef Tegan het volgende:
Hertjes. Als ik later een grote tuin heb neem ik een aantal fretten
![]()
, en een hond komt sowieso
!
Uhh, zolang Nederland precies doet wat in de topictitel staat zou ik er weinig aan veranderen buiten het feit dat vanavond ---> zaterdag moet wordenquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Weet iemand al een nieuwe topictitel? Moeten we iemand gaan AANWIJZEN om het nieuwe topic te gaan openen? Want we zijn er bar slecht in merk ik wel!
Dat is toch sowieso een ongeschreven wet op het forum?quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:48 schreef Tegan het volgende:
Gewoon, degene die hem dichtgooit opent verplicht de nieuwe. Einde probleem...
Uhu, maar dat werkt hier soms niet zoquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is toch sowieso een ongeschreven wet op het forum?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:52 schreef Crazy-M het volgende:
Tilburgers en regels ... kan me niet herinneren
Ehm titel omtrent: Zaterdag rollen we rusland op ?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Of Myotonische geiten![]()
![]()
zo leuk
Die verstijven als ze schrikken, vallen ze zo om
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |