Sterkte.quote:
Thanks. Vliegen met Ryanair is sowieso verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sterkte.
Maar die wens heeft niks te maken met vrijdag de 13e
Zolang je geen noemenswaardige vertraging hebt en je hebt al je bagage nog na de vlucht, dan valt het op zich nog wel mee. Even flink je benen strekken en je kunt er weer tegenaanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:53 schreef Slarioux het volgende:
Thanks. Vliegen met Ryanair is sowieso verschrikkelijk.
Mijn ervaring met Ryanair is juist uitermate positief, maar goed, dat is offtopicquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Thanks. Vliegen met Ryanair is sowieso verschrikkelijk.
Positief ja, je komt er, dat is het punt niet. Maar de reclamequote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Ryanair is juist uitermate positief, maar goed, dat is offtopic
En die stewardessen waren zo vreselijk lelijk, maar goed, daarvoor ga ik ook niet vliegen... Was in 1,5 uur in Stockholm, terwijl er 2 uur voor gepland stondquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Positief ja, je komt er, dat is het punt niet. Maar de reclamede muziek
de chagrijnige stewardessen
.
Haha ja dat ook nog idd. Meestal vliegen ze wel op tijd, true. Met Finnair had ik een uur vertraging... ijs op de vleugelsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En die stewardessen waren zo vreselijk lelijk, maar goed, daarvoor ga ik ook niet vliegen... Was in 1,5 uur in Stockholm, terwijl er 2 uur voor gepland stond
Loop ook nog even onder een ladder door samen met een zwarte kat of zoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:38 schreef BrandX het volgende:
nog niet gebeurd, maar gaat wel gebeuren:
Ik heb vandaag mijn laatste werkdag, en ik ga vandaag, vrijdag de 13e, om 13:13.13 het pand verlaten!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:38 schreef BrandX het volgende:
nog niet gebeurd, maar gaat wel gebeuren:
Ik heb vandaag mijn laatste werkdag, en ik ga vandaag, vrijdag de 13e, om 13:13.13 het pand verlaten!
jah je hebt gewoon niet geleerdquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:45 schreef timonicious het volgende:
Ik ga straks mn proefwerk verknallen, komt ook door deze dag ..
Dat tweede is toch gewoon pure mazzel? Myth, busted!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:44 schreef Daywalk3r het volgende:
M'n opa is overleden op vrijdag de 13e september
10 jaar daarvoor tupac
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |