lol inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat zijn de ergstesn. Die pas gaan supporteren als ze zien dat er gewonnen word
Maar die eet er vast niet alleen pizza mee.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:47 schreef freecell het volgende:
Mijn zwagertje van bijna 25 hobbelt nu ook weer met iemand van 17 rond.
Ik ben toch niet zo voor geloof ik!
En inderdaad, aSj is erg verstandig, maar zo zijn de meesten niet natuurlijk
Ik zal er altijd voor uit blijven komen dat ik van tevoren bar weinig vertrouwen in Van Basten had. Blijkbaar had ik het verkeerd; dat wil niet zeggen dat ik nu in een hoekje moet gaan zitten mokken.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat zijn de ergstesn. Die pas gaan supporteren als ze zien dat er gewonnen word
OEhj oeh oeh ook geboogied op mij youtubegeposte liedje?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben zojuist verstandig genoemd,Zulks een eer.
Ik heb me helemaal kek aangekleed net en heb hem geboogied op een liedje.
Nu moet ik alleen nog die hele bende hier opruimen in less than an hour.Kutj.
Je kán het nog proberen met afgekoelde kamillethee zakjes, maar als dat niet werkt zou ik het gewoon een beetje vet houden (met vaseline of met een creme waarvan je weet dat je er goed tegen kan) en wachten tot het over gaat.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:50 schreef maok het volgende:
Hallo, Ik kan vandaag zo weer mee doen als monster, mijn oogleden zijn helemaal dik. Ik weet niet of het van de makeup of het spul komt waarmee ik het weer af gehaald heb.![]()
Iemand een tip hoe ik dat weer normaal krijg? Ik heb al bezig met ijsblokjes.
Nee geak, ik heb geboogied op 'Use your love' door Katy Perry.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OEhj oeh oeh ook geboogied op mij youtubegeposte liedje?
Ik boogie veel in de auto, maar dat mag niet als jij er naast zit![]()
Geen herkenbaar nummer, neem ik aan?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aaargh, wil diegene die het in de afgelopen week al 17 keer heeft gepresteerd om nét te bellen op die momenten dat ik éven niet bij m'n telefoon kan, alsjeblieft even een voicemail inspreken?.
Nee.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Geen herkenbaar nummer, neem ik aan?
Ja, een stalker, zoals Alexxxxx al zei. Dat verklaart ook waarom hij steeds precies belt wanneer jij niet in de buurt van je telefoon bent. Hij ziet gewoon op elk moment wat je aan het doen bent.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh nee. Maar die had Rigoletto ook niet, tot donderdagavond. Dus dat kan 't niet zijn geweest. Verder nog suggesties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |