Nou, ik kom daar de laatste tijd toch niet echt meer aan toe.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:37 schreef fridiot het volgende:
Fok kan toch ook wel gewoon tijdens het werken zelf?*doet dat vaak genoeg*
Maar jij bent de laatste tijd dan ook een echte harde werker! 14.gifquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:03 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nou, ik kom daar de laatste tijd toch niet echt meer aan toe.
Paar tralies achter je raampje aanbrengen waar geen hand door heen kan dus. Maar erg slimme actie, het is dat het bij mijn voordeur niet kan gebeuren, anders was het denk ik mij ook al eens ovekomen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:22 schreef freecell het volgende:
Echt, serieus WAAAAAH!
Ik moest net even snel iets naar de buurvrouw brengen (die woont een portiekje verderop, maar stond onder aan mijn portiek) en laat de deur op een kier staan.
*klik* dicht. Ik was op sokken en zonder jas, zonder telefoon, sleutels of wat dan ook
En TARA komt vanavond pas laat thuis, dus daarop wachten was ook wat zinloos. Eventjes was er een moment van paniek...
Daarna heb ik een schroevendraaier geleend van dezelfde buurvrouw en mijn raampje uit de voordeur gesloopt. Binnen 5 minuten was ik weer binnen en zat mijn raampje er weer in.
1. ik ben een domme muts
2. Inbreken in mijn huis is véél te makkelijk
3. Niemand van het portiek kwam kijken waarom er iemand bij ons inbrak
4: De buren hebben onze sleutel niet, en die zouden ze al wéken moeten hebben. Is allang overlegd!
Morgen dus maar ff sleutels bij laten maken...
Ik sloop heul heus je huis nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Daarom meiske, neem ik altijd sleutels mee als ik de deur uitga, al is het maar om de vuilnis naar beneden te brengen of post te halen. (behalve als je thuis bent)
mûh!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Ahaha, het zit je wel mee he, Marchien.
quote:
Ik hoop het ook. Ik lees net dat er ook opnames door rtv Noord worden gemaakt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:18 schreef Tangarine het volgende:
Bah regen, hopelijk is het vanavond droog voor de skaters!
Da's niet slim inderdaadquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:22 schreef freecell het volgende:
*klik* dicht. Ik was op sokken en zonder jas, zonder telefoon, sleutels of wat dan ook
...
Wat heb je toen gedaan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:43 schreef fridiot het volgende:
trug van werk, yay
inderdaad niet echt geweldig weer, ben natgeregend![]()
[..]
Da's niet slim inderdaadEn inbreken is bij de meeste huizen veel te makkelijk. Ben hier al es wakker geworden met een inbreker in mn woonkamer!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |