is dit nou overdrijven of de boel iets verdraaien (liegen doen ze ook nooitquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik bijvoorbeeld, doe het maar heel sporadisch
Dit is gewoon de waarheid.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is dit nou overdrijven of de boel iets verdraaien (liegen doen ze ook nooit)?
tjah, vind ik wel meevallen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind alle honden tof hoorBegrijp me niet verkeerd, ik bedoel het als: Iedereen heeft zo'n hond
ik ben er toch nogquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:59 schreef Samzz het volgende:
Wel typisch altijdHet gaat niet meer over seks en iedereen is weg
Mannen zijn zķ voorspelbaar
Ik niet. Veel chocolade labradors en veel golden retreivers.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, vind ik wel meevallen.
zie ook wel veel benner-senners
Ja, maar jij bent dan ook niet zomaar een man hequote:
mastino's?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Veel chocolade labradors en veel golden retreivers.
Wat ik bijna nooit zie zijn Mastino's en wat ik helemaal nooit zie, zijn Chinese Naakthonden.
Hoezo? Omkleden is niet moeilijk?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:01 schreef rulerofdeath het volgende:
podverdetyfus hej
nu moet ik zeker in m'n eentje doorbaggeren
vertel, wat voor man ben ik?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook niet zomaar een man he
Ga die maar eerst eens opzoeken. Denk niet dat je Paris ooit met een Mastino al zien...quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mastino's?
chinese naakthonden?
hmmz dat zijn vast van die paris hilton hondjes/voetbalhondjes
weet ik het hoelang jij over omkleden doetquote:
Eentje die zomaar knuffels voor me schietquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vertel, wat voor man ben ik?
* rulerofdeath wordt nieuwsgierig
nee dat lijkt me niet nee.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga die maar eerst eens opzoeken. Denk niet dat je Paris ooit met een Mastino al zien...
Prachtbeestquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee dat lijkt me niet nee.
[ afbeelding ]
zo'n beest met een strikje en een truitje![]()
lief hequote:Op donderdag 12 juni 2008 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eentje die zomaar knuffels voor me schiet
Jaaaquote:
morgenavond mooi bier drinkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:08 schreef Samzz het volgende:
Tralalala *zingt
Morgen heb ik een luierdagje! Morgen middag naar m'n paard en morgen avond Fussbal gucken met m'n mannetje!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa
M'n mannetje voelde zich mede daardoor genootzaakt drie knuffels voor me te winnenZo schattig
Hihihiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |