Informatie & Servicequote:Op maandag 1 september 2008 10:43 schreef DaFrenk het volgende:
Sinds kort ben ik verslaafd aan die light energiedrank! Niet goed, wel lekker![]()
![]()
Iemand enig idee of dat een tijdelijk product is of is het een blijvertje?
Thanksquote:Op maandag 1 september 2008 10:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Informatie & Service
Wensen, opmerkingen, vragen...
Onze vriendelijke en onafhankelijke telefoonservice is gratis voor u bereikbaar:
0800-54 35 463 (0800-LIDLINFO)*
ma. t/m vrij. van 08:30 tot 19:00
zat. van 10:00 tot 16:00
al heb ik zelf wat twijfels bij de 'onafhankelijkheid'.quote:
heb je toevallig nog potjes met toniijn meegnomen? die zijn echt zoveel beter dan blik.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben vandaag bij de Duitse Lidl geweest en daar hebben we even flink ingeslagen.
De Vlierbloesemazijn is mijn nieuwe favoriet in de keuken.
Die zijn bij de aldi dan weer lekkerder, daar zitten geen stukjes bot in...quote:
Wat is dat en wat doe je er mee?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:03 schreef MinderMutsig het volgende:
De Vlierbloesemazijn is mijn nieuwe favoriet in de keuken.
Ik ben geen fan van tonijn dus nee.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je toevallig nog potjes met toniijn meegnomen? die zijn echt zoveel beter dan blik.
Azijn.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat is dat en wat doe je er mee?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:57 schreef hierissieweer het volgende:
waar smaakt die azijn dan naar?
Uhm, dat had ik al door, maar geen flauw idee hoe dat smaakt...quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]vlierbessenbloesem denk ik. wilde gok.
beetje lastig om smaak via tekst te geven. het is iets bitter en ook wel wat zoet... en sommige mensen zijn er razend allergisch voor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Uhm, dat had ik al door, maar geen flauw idee hoe dat smaakt...
Kijk dat is nieuwe informatie voor mij. Ik moet dus een beetje oppassen wie ik het voorzet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
beetje lastig om smaak via tekst te geven. het is iets bitter en ook wel wat zoet... en sommige mensen zijn er razend allergisch voor.
Ik heb dezelfde espressomachine in het voorjaar gekocht. En hem binnen een week weer teruggebracht.quote:Op maandag 10 november 2008 20:16 schreef Ole het volgende:
Iemand ervaring met deze? http://www.lidl.nl/nl/hom(...)13.p.Espressomachine
Hij is niet voor heel intensief gebruik, en over de blender van dit merk ben ik best tevreden
Die paarse knoflookvariant.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:55 schreef Windigo het volgende:
De kruidenkaas 'crefee' vind ik heerlijk.
ja, die is inderdaad heerlijkquote:Op donderdag 13 november 2008 12:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die paarse knoflookvariant.
dat was tijdens de oosterse weken denk ik...quote:Op zondag 16 november 2008 11:38 schreef goaltjesdief het volgende:
Een paar week (misschien maand) geleden hadden een fles zoute rode pepersaus was heerijk. Alleen helaas al een tijdje niet meer te krigen...ergens anders ??
bingo!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:08 schreef Popples het volgende:
de smoothies uit de koeling. heerlijk.
Ja, alleen er zit waarsch. geen saus bij.. Als iemand een alternatief weet voor de zoetzure saus van de McD, please..!quote:Op zondag 16 november 2008 21:46 schreef Double-U het volgende:
Wij rijden graag een eindje om voor de Kipnuggets uit de diepvries. Die zijn nog lekkerder dan die van McDonalds!
Dan moet je die van de Jumbo eens proberenquote:Op woensdag 19 november 2008 12:19 schreef Reza-impreza het volgende:
Satekroketten 4 st. in een zwart doosje , erg lekker
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:19 schreef Reza-impreza het volgende:
kalfsSatekroketten 4 st. in een zwart doosje , erg lekker
Daar verkopen ze tegenwoordig ook weer garnalenkroketjes, iets wat ik bij de Lidl helaas nog niet aan heb mogen treffen. Moet die van de Lidl toch ook eens proberen..quote:Op woensdag 19 november 2008 12:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan moet je die van de Jumbo eens proberen
Die vind ik juist helemaal niet lekker. Smaakt naar parfum.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:48 schreef neo2000 het volgende:
Die met frambozenstukjes is ook erg lekker.. Alleen gaan die fruitstukjes zo tussen je tanden zitten, da's dan weer jammer.
die vind ik inderdaad ook verschrikkelijk lekkerquote:Op woensdag 19 november 2008 17:23 schreef WHATSHESAID het volgende:
Pure chocolade met stukjes gekonfijte sinaasappel er in![]()
. Die deel ik liever niet en dient ook echt uit m'n handen gerukt te worden wil ik die reep niet in een keer opeten
Klinkt goed, toch eens meenemenquote:Op woensdag 19 november 2008 17:23 schreef WHATSHESAID het volgende:
Pure chocolade met stukjes gekonfijte sinaasappel er in![]()
. Die deel ik liever niet en dient ook echt uit m'n handen gerukt te worden wil ik die reep niet in een keer opeten
Mwah, vind ik dan weer meevallen. Maar goed, ik ben een vent, en heb meestal na 2 blokjes chocolade alweer genoeg. Misschien als je de hele reep verorbert dat het je op een gegeven moment tegen gaat staan ja..quote:Op donderdag 20 november 2008 22:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die vind ik juist helemaal niet lekker. Smaakt naar parfum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |