Een week of 1,5 terug waren er per keer 20 inzendingen. Nu steeds 10 of minder. Hierdoor heb ik al een aantal maal met een goed onderschrift de poedel mogen ontvangen en dat is dus niet de bedoelingquote:
Komt door het EK denk ik...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Een week of 1,5 terug waren er per keer 20 inzendingen. Nu steeds 10 of minder. Hierdoor heb ik al een aantal maal met een goed onderschrift de poedel mogen ontvangen en dat is dus niet de bedoeling
AJAX fans zijn altijd deskundigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik reken op een deskundige jury
quote:kleinzusje
Marco: " Whaaaaahahahaha, dit gras is nog slechter dan dat van de Arena "
quote:Blawh
Stuntelaar imitatie is de straf voor Klaas-Jan na het missen van de bus
quote:-vrolijke-frits-
Open training Nederlands Elftal voor geestelijk gehandicapten groot succes
De opmaak is hier te vinden.quote:ruud_fr
"Twee doelpunten alweer. Gaat goed zo, Wesley"
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik reken op een deskundige jury
quote:
Dan doet het jou deugd dat er morgenavond weer een Ajax-fan jureert zekerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:27 schreef Breach het volgende:
Ow, en de jury heeft de opmerkingen van GS en KZ pas ná de uitslag gezien
KZ's punt is overigens wel volledig waar.
Nah ja, EngCatjuh is volgens mij ook voor Ajax... En die wil nog weleens mis zitten maar dat zij hem vergevenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan doet het jou deugd dat er morgenavond weer een Ajax-fan jureert zeker
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:26 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zijn er allemaal over Sylvie van der Vaart heen geweest?
Ajacieden zitten nooit mis. Ik ook nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, EngCatjuh is volgens mij ook voor Ajax... En die wil nog weleens mis zitten maar dat zij hem vergeven
RIPquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
De foto in de OP is gesneuveld
quote:-EnGCatjuh-
-"Wie gebruikt er allemaal de shampoo van z'n vriendin?"-
quote:-kleinzusje-
-Wie is er langer dan Sneijder ?-
quote:-SCH-
-Wie zijn er allemaal over Sylvie van der Vaart heen geweest?-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Isiolo-
-Sylvie Meis wil weten wie er vanavond mee uit gaat .-
Jij krijgt nu ook een puntje extra, dus evenveel als ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik vond die van mezelf leuker dan die van jou, maar dat had ook zo corrupt geleken
Alleen een punt voor jureren toch?quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij krijgt nu ook een puntje extra, dus evenveel als ik
En een punt voor je foto als het goed is.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Alleen een punt voor jureren toch?
Ach, het maakt me ook niet zoveel uit, ik doe niet mee bovenin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |