Is opzich wel een leuk shirt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:36 schreef Stienn het volgende:ik heb er nog niks over gehoord... dus zal wel niet extreem veel zijn.. of wel?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is opzich wel een leuk shirt.
Op de borst staat aan de linkerkant het standaard Grolsch logo, op de achterkant 2 beugels die met elkaar "toasten" en aan de binnenkant van de buik, staat "goaaaaaaaaaaaaal" wat leesbaar is als je het shirt over je hoofd trekt
Had Heineken 4 jaar geleden al, alleen in plaats van "Goaaaaaal" stond er "Biertje?"quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is opzich wel een leuk shirt.
Op de borst staat aan de linkerkant het standaard Grolsch logo, op de achterkant 2 beugels die met elkaar "toasten" en aan de binnenkant van de buik, staat "goaaaaaaaaaaaaal" wat leesbaar is als je het shirt over je hoofd trekt
Kan genoeg andere redenen opnoemen hoor..!quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Is er tenminste 1 reden om Grolsch te kopen
Die van mij is terug....quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Foto's gemaakt in het donker met een LG Viewty, dus redelijk duidelijk
Whehehehequote:Op donderdag 12 juni 2008 20:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die van mij is terug....
Ontvangst (sms en spraak) problemen...
Trouwens smakelijk als een gast met een enorme bierbuik dit shirt gebruikt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |