quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Beequeen, you are my sunshine, my only sunshine. You make me happy when skies are grey...
Pfff, en dan zt ik naar Sly te luisteren.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub zit nog steeds op Fok!![]()
Commotie rondom Huub 2
E nou is ie er van tussen. Sorryquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:01 schreef 2live het volgende:
[..]
Pfff, en dan zt ik naar Sly te luisteren.
Jemig, ik ga er helemaal vanquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:54 schreef noekje het volgende:
Beequeen, you are my sunshine, my only sunshine. You make me happy when skies are grey...
Join de SC , je moet wel ballen hebben om daar te posten hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:27 schreef 2live het volgende:
En dan zit iedereen in het Huubtopic terwijl huub allang pleite is.
Met bloedende uitstulpingen!quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Join de SC , je moet wel ballen hebben om daar te posten hoor.
Dat bedoel ik, kan er echt niet wennen dus doe ook geen poging om me in jullie interessante ballengesprek te mengen.quote:
Jullie??quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, kan er echt niet wennen dus doe ook geen poging om me in jullie interessante ballengesprek te mengen.![]()
Tot morgen en voor straks , slaap lekker FOKkers.![]()
Truste BQquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, kan er echt niet wennen dus doe ook geen poging om me in jullie interessante ballengesprek te mengen.![]()
Sorry dear, ik dacht dat je gezellig meedeed met dat onzinnige geneuzel. Ik zou beter moeten weten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:39 schreef noekje het volgende:
Jullie??![]()
Ik keek en ging kokken. Toen wilde ik er niet meer over praten.
En dan mij er naar toe sturen, ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
DoEi.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:59 schreef Smash-it het volgende:
Nou, tot morgen dan maar weer! Was gezellig!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga ook nog even voor de buis hangen en dan horizontaal.
Truste Fok!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga ook nog even voor de buis hangen en dan horizontaal.
Truste Fok!
ben voetbal aan kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |