quote:
Die goede oude CRU'99-tijd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:48 schreef gohan16 het volgende:
Jullie hebben tegenwoordig tussendoor ook herkansingen. In mijn eerste jaar zaten de middelste 3 weken van onze 5 weken vakantie vol met herkansingen van blok 1.1 t/m blok 1.7 + klo en plo. In jaar 2 was dat ook het geval.
Die krijg je toch wel. Je mag ze iig allebei gebruiken, maar oude stijl ftw natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:37 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we nog een drs. titel.
Das ook niet fijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:48 schreef gohan16 het volgende:
Jullie hebben tegenwoordig tussendoor ook herkansingen. In mijn eerste jaar zaten de middelste 3 weken van onze 5 weken vakantie vol met herkansingen van blok 1.1 t/m blok 1.7 + klo en plo. In jaar 2 was dat ook het geval.
En we hebben een propedeuse-bul, yeah.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:37 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we nog een drs. titel.
Ach ja R&I is ook een onoverzichtelijk zaadblokquote:
Ja! op WebCT staan wat oefentoetsen (2 van eerdere jaren in de discussions). Één van die 5 casussen kwam met exact dezelfde vragen voor, en twee andere leken er een beetje op. Daarnaast is het ook verstandig om de KLT college's die er op staan (en die altijd uitvielen) door te kijken omdat daar ook iets over gevraagd wordt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:12 schreef Bellah het volgende:
Nee! Ik had eerst ook een 5.3, en nu een 5.9. Heb ff gebeld, en t punt op Osiris is bindendZullen we samen een rondedansje doen?
En R&I. Grr. Ik moet trouwens wel nog KLO halen... *mompelt iets van ouders die n vakantie boeken voor ik vakantie heb*.. Maar dat scheen niet zo moeilijk geweest te zijn.
Nog tips?
Ik wil nog even benadrukken dat ik dacht dat ik het ongeveer had verkloot van hier tot aan Peking... Heb ik een (insert scheldwoorden hier) VIJF KOMMA VIJF.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |