Nou, bij mij staat hoe jij het stelde gewoon in mn studieboekenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:58 schreef Timemonger het volgende:
Bedankt starla, daar zat ik inderdaad mis.:) Zit me nu af te vragen waar ik het vandaan had.
Incidentie is per definitie een eerste episode, omdat het het aantal nieuwe gevallen betreft.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:06 schreef Timemonger het volgende:
Is het mogelijk dat jouw tabel de incidentie van psychotische en schizofrene EPISODEN weergeeft, en MarMar en ik bekend zijn met de cijfers voor de éérste episode? Gewoon een ingeving.:)
Prof. Dr. Zuurmond.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:45 schreef Timemonger het volgende:
De bron is onze docent anesthesiologie; Dr. Zuurmond, in eigen werk dat bij ons aan de VU studiestof is, en in zijn colleges.
Laatst ook gehoord dat een onderzoek de pijnstillende stof uit wiet had geïsoleerd, en dat deze NIET psychotroop zou zijn.
Dan heb je niet opgelet. Ik heb een tijdje terug al antwoord gegeven.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:40 schreef MarMar het volgende:
Of... toch geen pfeiffer?
Laatste weken een stuk zieker, pijn alsof alles verzuurd is, pijnlijke handen, dingen niet lang vast kunnen houden, dingen uit de handen laten vallen, af en toe ff wazig zien, heel heel heel erg moe.
3 wk. geleden slijmbeursvliesontsteking in de heup, dyclofenac gekregen 3x daags 50mg, slik ik nogsteeds.
Metamucil en nu tabletjes om de stoelgang op gang te krijgen, werkt niet/nauwelijks.
Eergister geprikt op natrium etc. omdat verstoorde verhoudingen een verklaring konden zijn voor de pijn, kwam niets uit. Vandaag geprikt op Lyme, hep. C, cmv en reumafactoren...
Lekkere casus voor Houseen misschien voor jullie.
dit antwoord van je heb ik inderdaad even gemist.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:15 schreef DDM het volgende:
[..]
Dat is erg knap dat die dokter/doktersassistente dat durft te zeggen. Je hebt een acuut beeld namelijk. Daarnaast kan het IgG ook bij de eerste acute infectieperiode verhoogd zijn. Ergo beginnende M. Pfeiffer.
Hoe is het met de status van je hart trouwens? Heb je geen hemodynamische consequenties overgehouden aan je gaatje? (Cave endocarditis (lenta))
moest die toevoeging prof er nu bij? Is het niet zo dat prof. niet een officiele titel is, maar slechts een toevoeging die inhoudt dat de desbetreffende persoon de leidende persoon is in zijn/haar vakgebied (+ eventueel hier les in geeft)quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:42 schreef DDM het volgende:
[..]
Prof. Dr. Zuurmond.
[..]
Dan heb je niet opgelet. Ik heb een tijdje terug al antwoord gegeven.
Lijkt er op dat je er een nieuw Dukes criterium bij hebt.
Je huisarts weet af van de voorgeschiedenis van je hart?
ohw?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:42 schreef DDM het volgende:
Lijkt er op dat je er een nieuw Dukes criterium bij hebt.
http://www.medcalc.com/endocarditis.htmlquote:Predisposition: predisposing heart condition or intravenous drug use
Geniaal manquote:Op maandag 1 september 2008 22:41 schreef iofn het volgende:
De co-assistent was weer vermakelijk slecht (y)
Reumatische klachten (immunologische verschijnselen).quote:Op maandag 1 september 2008 18:11 schreef starla het volgende:
[..]
ohw?
Ik tel er maar één (minor):
[..]
http://www.medcalc.com/endocarditis.html
Dat moet nog maar blijken. RF is in ieder geval al negatief.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:03 schreef DDM het volgende:
[..]
Reumatische klachten (immunologische verschijnselen).
Anatomische kennis was niet helemaal optimaalquote:
Heb het niet gezien hoor, maar bodypainten wanneer je al co bentquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:47 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Anatomische kennis was niet helemaal optimaal. Overigens wel leuk, bodypaint, maar toen ik dat deed was het wel met kwasten en niet met je vingers
.
Dat deden wij ook ja. Het was lollig totdat iemand een hand in m'n gezicht tekende, omdat hij na zijn armamputatiequote:Op dinsdag 2 september 2008 12:32 schreef Pluizel het volgende:
wij hebben noot gebodypaint. wij moesten een stel pezen en botten lokaliseren met speciale potloden (waarna ik vervolgens moest gaan sporten met smileys en streepjes op m'n benen want het ging er niet bepaald goed weer af)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |