User zonder leven-alert!!!!quote:
Moet je dat in elk topic posten?quote:Alleen geen internet thuis dus kan nu ff niet spelen.
Ik deed het anders behoorlijk goed hoorquote:
Misschien deed je het voor een vrouw behoorlijk goed, dat is nog niet indrukwekkend.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik deed het anders behoorlijk goed hoor.
Steeds op hetzelfde plekje staan in een hoekje en dan iedereen afknallen met m'n sniper.
Nu wist ik niet eens meer hoe ik moest hurken.
Je moet vrouwen niet met mannen gaan lopen vergelijkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:40 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Misschien deed je het voor een vrouw behoorlijk goed, dat is nog niet indrukwekkend.
Dat is inderdaad ook niet eerlijk, maar ik denk wel dat je met je 26ste positie beter bent dan mijn hond.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet vrouwen niet met mannen gaan lopen vergelijken.
Hetzelfde plekje? Dat is best wel faal, gewoon rondhoppen en dragshots maken!quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Steeds op hetzelfde plekje staan in een hoekje en dan iedereen afknallen met m'n sniper.
Ach dat valt nog wel mee al zie je al die gouden kruisjes van iedereen (10xprestige)quote:
Ik kan er ook een topic over openen, maar dat is ook weer zo.quote:Moet je dat in elk topic posten?.
Kopen?quote:
CoD4 is dus niet camperstriker.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nepquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:45 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Kopen?Mits pc versie kun je gewoon de userfile downloaden en dan ben je ook 55.
Ach ja, ranks. Het enige leuke ervan zijn de unlocks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
50 Uurtjes maximaal en je bent er al.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nep
op de ps3 moet je tenminste werken voor je perks
Eerst weer even erin komen. Anders ga je een printscreen van mijn score maken en dan lacht heel Fok! mij uitquote:
Zo gemeen ben ik ook weer niet hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eerst weer even erin komen. Anders ga je een printscreen van mijn score maken en dan lacht heel Fok! mij uit.
Hoe heten jullie in COD4, XFire???quote:
Beetje jammer alleen dat die file op keycode gaat. Of zijn die dingen ondertussen al weer zo gekraakt dat ze ze kunnen aanpassen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:45 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Sssssssst! Er viel misschien geld te verdienen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:45 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Yosander.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:20 schreef DSonnema het volgende:
[..]
Hoe heten jullie in COD4, XFire???niet dat ik vrienden te kort kom ofzo... mochten jullie dat denken, maar speule met fokkers lijkt me ook wel eens grappig
![]()
![]()
De mijne is toch cracked.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:43 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat die file op keycode gaat. Of zijn die dingen ondertussen al weer zo gekraakt dat ze ze kunnen aanpassen?![]()
Ben trouwens nu bezig met challenges halen.( alle wapens, bootcamp en elite al alles 100%, nu nog 1tje bij operations en 2 bij killer en iets van 4 bij humiliation)
Oh, en dat prestige, is toch gewoon als je 55 bent en weer overnieuw begint? Of moet je echt alle challenges halen?![]()
Zie fok username.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:20 schreef DSonnema het volgende:
[..]
Hoe heten jullie in COD4, XFire???niet dat ik vrienden te kort kom ofzo... mochten jullie dat denken, maar speule met fokkers lijkt me ook wel eens grappig
![]()
![]()
CoD4Live!!
Wel nadeel dat op de PC geen prestige mode ismaaaaar nu eindelijk wel de 4 nieuwe mappen waarvan er 2 leuk zijn...
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:10 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Ja want iedereen die een spelletje doet is een nerd.
wat is het verschil met nu dan? je kan nog geen ei kokenquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eerst weer even erin komen. Anders ga je een printscreen van mijn score maken en dan lacht heel Fok! mij uit.
Dat kwam niet door mij, maar door een evil ei!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is het verschil met nu dan? je kan nog geen ei koken_!
Campingquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:39 schreef Viking84 het volgende:Steeds op hetzelfde plekje staan in een hoekje en dan iedereen afknallen met m'n sniper.
Rondlopen en headshots on the run doen is niet ZO 1995?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Camping![]()
Tentje mee, gasstelletje, kratje bier?
Camping in een shooter is ZO 1995
Probeer het eens met continue rondlopen en headshots on the run te doen, werkt een stuk beter.
Haha headshots onder de knie, daar zit geen eens een hoofd!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:48 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Rondlopen en headshots on the run doen is niet ZO 1995?
Alsof er een speelstijl is ontstaan "met de jaren mee"
Ik herinner me een video van een gozert in UT, met de shockrifle, dát was ziekelijk pro en een teken van geen leven. Headshots heb je nog wel een keer onder de knie.
Juist omdat in 1995 (of eerder) al is bewezen dat rondwandelen en one-shots veel beter werkt dan camping zou ze het al moeten doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:48 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Rondlopen en headshots on the run doen is niet ZO 1995?
Alsof er een speelstijl is ontstaan "met de jaren mee"
Ik herinner me een video van een gozert in UT, met de shockrifle, dát was ziekelijk pro en een teken van geen leven. Headshots heb je nog wel een keer onder de knie.
Link ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:35 schreef Sok41 het volgende:
Ik ben 1 van de beste CoD spelers in Europa.
Ik shit je niet.
Speel niet mee aan online rating, ik ga eigenlijk om de 2-3(gemiddeld) weken naar een lan-party en doe ik mee aan de compo's 1vs1 en soms als m'n maat meegaat 2vs2 tdm. We komen dan alleen de dag wanneer de compo's zijn, innen de prijs en vertrekken weer.quote:
Dude. Daar mag je trots op zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:35 schreef Sok41 het volgende:
Ik ben 1 van de beste CoD spelers in Europa.
Ik shit je niet.
Net zo trots als jij op je FoBo? Even kijken op ns.nl wanneer de eerstvolgende voorbij komt, brb.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:46 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Speel niet mee aan online rating, ik ga eigenlijk om de 2-3(gemiddeld) weken naar een lan-party en doe ik mee aan de compo's 1vs1 en soms als m'n maat meegaat 2vs2 tdm. We komen dan alleen de dag wanneer de compo's zijn, innen de prijs en vertrekken weer.
Niet dat je er van kan leven echt, hoogste prijs tot nu toe was 3 maanden terug ¤ 8800
Maar is nu al weer op
Bah, dat geeft zoveel troepquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:57 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Net zo trots als jij op je FoBo? Even kijken op ns.nl wanneer de eerstvolgende voorbij komt, brb.
Wat is je naam in cod4? Nog nooit gehoord van 1on1 2on2 events op lans, je klept uit je nek. De eerste prijs op i33 voor normale 5on5 teams waren maar 1500 euro. Ik own je hoogstwaarschijnlijk met een hand.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:57 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Net zo trots als jij op je FoBo? Even kijken op ns.nl wanneer de eerstvolgende voorbij komt, brb.
Oh, dat was op mij gerichtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:35 schreef Sok41 het volgende:
Geinteresseerd in een match m'n jongen? Zondagavond ofzo? Laat maar weten!
Wees wel op je hoede, dit zal gefrapsed worden zodat iedereen kan meegenieten van je afgang.
Care?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:35 schreef Sok41 het volgende:
zodat iedereen kan meegenieten van je afgang.
8800 euro voor 1on1 cod4 hahahahquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:46 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Speel niet mee aan online rating, ik ga eigenlijk om de 2-3(gemiddeld) weken naar een lan-party en doe ik mee aan de compo's 1vs1 en soms als m'n maat meegaat 2vs2 tdm. We komen dan alleen de dag wanneer de compo's zijn, innen de prijs en vertrekken weer.
Niet dat je er van kan leven echt, hoogste prijs tot nu toe was 3 maanden terug ¤ 8800
Maar is nu al weer op
Wanneer zullen wij eens gaan gamen? (moet wel in een gecrackede server) want ik ben mn cd kwijtquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:33 schreef Viking84 het volgende:
Net voor het eerst sinds een paar maanden weer eens gespeeld en keihard verloren.
Iedereen heeft in de tussenliggende periode doorgespeeld en is nu super ervaren. Kom ik aan met m'n rang 26.
Klacht: het bij CoD4 moeten afleggen tegen mensen die geen leven hebben.
nerdquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:06 schreef l3laster het volgende:
[..]
8800 euro voor 1on1 cod4 hahahahwat een fantasie jonge.... voor 5vs5 nr1 krijg je op grotere lans maar 3000 euro... laat staan 1on1 n00bism ....
ik moest lachenquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:41 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook niet eerlijk, maar ik denk wel dat je met je 26ste positie beter bent dan mijn hond.
Oké, wat?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:33 schreef piet_pelle het volgende:
Elke vorm van rang gezag onlenen die jonge kunt Yanks aan je Halo 3 skills.
WAT!???????????morgen ga ik hem installeren! Dit laat ik mij niet zeggen!quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
WAT!???????????morgen ga ik hem installeren! Dit laat ik mij niet zeggen!
Dude
Hands up, wat is je gebruikersnaam dude!!!!!!!!!quote:
Ik doe niet aan dat spel. Maar ik zag je al helemaal opgefokt achter je pctje zitten om dat spel te instaleren zoals die duitsert die gek word. Om er dan vervolgens niks van te kunnen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hands up, wat is je gebruikersnaam dude!!!!!!!!!
Ik will shoot you in the ballssssssssssss
1 kill op 3 deaths en dan winnen? dat doe je knap danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:57 schreef Dutch_Nelson het volgende:
1 vs 4 en dan nog winnen met een ratio van 1 op 3, dan praten we wel weer
cooliejoeliequote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:57 schreef Dutch_Nelson het volgende:
1 vs 4 en dan nog winnen met een ratio van 1 op 3, dan praten we wel weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |