Jaaa wat jij wilquote:Op maandag 16 juni 2008 16:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mij ben je wel aan het versieren hè?![]()
Natuurlijk zeggen je vrienden dat. Zij willen ook wat te lachen hebben.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:15 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
LOL. Ik ben en blijf een player. (zeggen vrienden tenminste).
Natuurlijk. En Beatrix heeft helemaal geen haarlak in haar haar.quote:Alhoewel heb ik hier ook meiskes in overvloed, ben niet een man die bij een vrouw blijft. Kansen spreiden zeggen ze wel eens he![]()
* ril. Ik word er helemaal bang van.quote:Moet altijd lachen om die noobjes die via internet iets proberen te zeggen tegen me. IRL zou ik je slopen brotha.
Erg slim ben je in ieder geval niet (om nog maar over je VMBO "Ga je moeder pesten!" uitspraak te zwijgen), ik zei namelijk:quote:Op maandag 16 juni 2008 16:49 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Tuurlijk schat.. als ik aan het versieren ben merk je het wel hoor
Ga je moeder pesten
Kijk, ik geef namelijk aan dat henkie verkapte versierpogingen naar (kijk, daar heb je 'm weer) jou maakt, en niet dat hij die van jou ondervindt.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:26 schreef Tuvai.net het volgende:
Die verkapte versierpogingen naar Melanie_the_miss en Red_Cat ook in zijn fotoboek.![]()
![]()
Dat zegt hij niet. Hij zegt dat Henk "The Playing Man" Zijlstra jou probeert te versieren.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:49 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Tuurlijk schat.. als ik aan het versieren ben merk je het wel hoor
Ga je moeder pesten
Zou dat ook bij muizen werken?quote:Op maandag 16 juni 2008 16:31 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik ben niet moeders mooiste maar van die pica van jou vertrekken de ratten spontaan uit m'n kelder.
Ik denk dat ik er de volgende keer een Paint bij maak om het nóg duidelijker te maken.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Hij zegt dat Henk "The Playing Man" Zijlstra jou probeert te versieren.
* Tuvai.net eensch is.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:45 schreef postmortum het volgende:
ts heeft ook heul geen smaak wat vrouwen betreft
Boehoehoe ach arm jong!quote:Op maandag 16 juni 2008 17:40 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Erg slim ben je in ieder geval niet (om nog maar over je VMBO "Ga je moeder pesten!" uitspraak te zwijgen), ik zei namelijk:
[..]
Kijk, ik geef namelijk aan dat henkie verkapte versierpogingen naar (kijk, daar heb je 'm weer) jou maakt, en niet dat hij die van jou ondervindt.
Boohoo, fucking fail. -1
Ook nog bijdehand gaan doen terwijl je zelf de blunder maakt. Arrogante trottoirprostituee.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:48 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Boehoehoe ach arm jong!
A. Jij weet niet wat voor opleiding ik gehad heb, dus ga der ook niet om lopen zeiken.
B. Ok ik heb het misschien verkeerd gelezen, sorry dan.. (NOT)
C. Je bent gewoon een zeikerd.
* Tinuzzz_Talpa checkt FoBo.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:50 schreef postmortum het volgende:
99% van de meiden in FOBO is niet lekker maar denken het wel
By the way alleen szrr is lekker, dus daar blijven jullie af stelletje rukkerts
![]()
Hahaha nou nog mooier! Eerst zeiken dak geen opleiding genoten heb en me nu een hoer noemen.. Ben je erbij geweest soms? Ow wacht! Natuurlijk! Jij was degene die ik vorige week geneukt heb en maar bleef smeken om meer terwijl ik allang genoeg had van je ieniemienie lulletje!quote:Op maandag 16 juni 2008 17:51 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ook nog bijdehand gaan doen terwijl je zelf de blunder maakt. Arrogante trottoirprostituee.
Ik neuk heulegaar geen lelijke marmotten.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:54 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hahaha nou nog mooier! Eerst zeiken dak geen opleiding genoten heb en me nu een hoer noemen.. Ben je erbij geweest soms? Ow wacht! Natuurlijk! Jij was degene die ik vorige week geneukt hebt en maar bleef smeken om meer terwijl ik allang genoeg had van je ieniemienie lulletje!
Nou hou je bek dan als je niet weet waar je het over hebt!quote:Op maandag 16 juni 2008 17:56 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik neuk heulegaar geen lelijke marmotten.
quote:Op maandag 16 juni 2008 17:56 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik neuk heulegaar geen lelijke marmotten.
EDIT: Oh wacht, ik zie het al, je bent emo:
[ afbeelding ]
Dat verklaart je gedrag natuurlijk.
meer huppelgotchicquote:
En een gebit zo groen als het voetbalveled in Bern.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:58 schreef postmortum het volgende:
ze heeft wel gelie pijptongpiercing dat dan weer wel
quote:Op maandag 16 juni 2008 17:59 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
En een gebit zo groen als het voetbalveled in Bern.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |