Pleur dan gewoon op als je niet met de grote jongens kan spelen.... snotterbel.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:31 schreef Zenon het volgende:
[..]
Doodverwensingen naar 14 jarigen maken
Het werd nooit echt spannendquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:49 schreef Jarno het volgende:
Ik ben weer eens rijkelijk te laat zie ik.
As usual.
Het was wel een klein beetje een deceptietopic idd.quote:
Doe het dan niet....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:24 schreef henkzijlstra het volgende:
LOL @ noobs die helemaal de pan uitflippen op forum.
voor de zekerheid maar een TerugVindPwnagequote:Op donderdag 12 juni 2008 22:20 schreef Armageddon het volgende:
Is dit nu nog aan de gang? Heeft ie nog niet genoeg op z'n flikker gehad?
Of heeft gewoon de ideale baan.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:07 schreef LENUS het volgende:
Iedereen die onder werktijd op Fok! komt is gewoon een kankernerd, face it
quote:
Dus jij bent er ook 1 ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:07 schreef LENUS het volgende:
quote:

quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:24 schreef henkzijlstra het volgende:
LOL @ noobs die helemaal de pan uitflippen op forum.
Dag noobs, ik ga de straat op ... hustlen
Jaloers dat je geen internettoegang hebt als je plantsoentjes staat te schoffelen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:07 schreef LENUS het volgende:
EN ik maar denken dat je de straat op ging?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:41 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Triest. Fok onder werktijd is jatten van de baas. Als ik je baas was had ik je er al lang uitgeschopt met mijn maat 44 tegen jouw kontje aan.
Of jij doet hetzelfde... of je zit thuis uit je neus te vretenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:41 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Triest. Fok onder werktijd is jatten van de baas. Als ik je baas was had ik je er al lang uitgeschopt met mijn maat 44 tegen jouw kontje aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |