ga zijn baas zo inlichtenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En jij neemt de taak op je om dat ff aan de kaak te stellen.
Nobel, voor een NSB'er
En ik zo jouw vader.quote:
en dat is iets om trots op te zijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Arma heeft meer Fok-geschiedenis in zijn pink dan jij in heel je lijf![]()
Inderdaad. Had meer tegenstand verwacht.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:07 schreef HeatWave het volgende:
matigjes, vooral omdat het "verweer" van TS's kant echt te voorspelbaar en niveauloos is...
Beetje jammer weer...
quote:
quote:
Wat doe jij met negers?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:15 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga weer verder met de negers.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:07 schreef Red_Cat het volgende:
Hey henkzijlstra...
..
..
..
..
..
..
..
..
FAIL!!!!!!
Daag skatjuuuhquote:
*bandmeldtopic checkt*quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:20 schreef Armageddon het volgende:
Is dit nu nog aan de gang? Heeft ie nog niet genoeg op z'n flikker gehad?
Ik ga het niet meer uitleggen. Als je dat niet weet dan ben je n00b en moet je eigenlijk een neqschot.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:22 schreef Zenon het volgende:
Arma, als die 2 dingen op geenstijl over jou gaan, ben/was je wel heel triest bezig
Doodsverwensingquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ga het niet meer uitleggen. Als je dat niet weet dan ben je n00b en moet je eigenlijk een neqschot.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ga het niet meer uitleggen. Als je dat niet weet dan ben je n00b en moet je eigenlijk een neqschot.
Wil je ook een eigen topic?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:31 schreef Zenon het volgende:
[..]
Doodverwensingen naar 14 jarigen maken
dag gemiste vrouw op onze bruiloftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |