quote:Op maandag 16 juni 2008 18:16 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
hahaha alsof je ever ook maar enigsinds kans zou maken!
Voor uwe medeweten ik heb nog nooit een gaatje gehad! Mag dan wel geel uitziende tanden hebben maar dat komt alleen maar door het roken! Kankermongoolquote:Op maandag 16 juni 2008 18:18 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check die brokstukken dan!Als ik je Orthodontist was kopte ik een trein.
zie je dan ergens vrouwrn in dit topicquote:Op maandag 16 juni 2008 18:19 schreef Paramnesia het volgende:
Verkapt ik-heb-geen-smaak-qua-vrouwen-topic.
Rook nog even door, dan lig je gauw onder de grond.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:20 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Voor uwe medeweten ik heb nog nooit een gaatje gehad! Mag dan wel geel uitziende tanden hebben maar dat komt alleen maar door het roken! Kankermongool
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor, ik ben je vriendje niet (thank Heavens).quote:Op maandag 16 juni 2008 18:20 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Voor uwe medeweten ik heb nog nooit een gaatje gehad! Mag dan wel geel uitziende tanden hebben maar dat komt alleen maar door het roken! Kankermongool
Hier!!quote:Op maandag 16 juni 2008 18:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
zie je dan ergens vrouwrn in dit topic
ach het uiterlijk ervoor heeft ze alquote:Op maandag 16 juni 2008 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rook nog even door, dan lig je gauw onder de grond.
Vooruit, voor jou maken we een uitzondering.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier!!.
Maar ik tel zeker niet als pot zijnde?.
Ze rookt, dat is het denk ik. En dat doet ze neem ik aan, niet met haar doos.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:14 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Daar stop ik mijn klabanus toch niet in zeg.Als ze al zo'n mondje heeft, kun je nagaan hoe d'r zure sloot wel niet uit ziet.
En jij de naamquote:Op maandag 16 juni 2008 18:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
ach het uiterlijk ervoor heeft ze al
quote:Op maandag 16 juni 2008 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rook nog even door, dan lig je gauw onder de grond.
Indd! en daarmee kap ik ermee!quote:Op maandag 16 juni 2008 18:21 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor, ik ben je vriendje niet (thank Heavens).
opzuoten oranjefanquote:Op maandag 16 juni 2008 18:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze rookt, dat is het denk ik. En dat doet ze neem ik aan, niet met haar doos.
Verkapte-ik-vind-haar-wel-lekker-post
Buiten dat, we zijn hier om die klapdeurjosti tot op zijn veters af te fikken dus doe even lief tegen elkaar.
Als Ajax en Feyenoordsupporters hand in hand zingend door Bern trekken kunnen jullie het ook.
Ik wil een relatie met jou. Nu meteen en dan seks.quote:
Seks en relaties gaan niet samenquote:Op maandag 16 juni 2008 18:24 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik wil een relatie met jou. Nu meteen en dan seks.
Jammer joh, ik heb geen trom-pet.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
opzuoten oranjefanmet je trom-pet
quote:Op maandag 16 juni 2008 18:25 schreef postmortum het volgende:
ze reageert vanzelf wel weer , tis een vrouw die zijn emntioneel instabiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |