quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En hij heeft vast en zeker te hard gereden.
Stond gewoon aan op mijn TV ja, en hoorde het de presentatrice zeggen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:37 schreef mcyodogg het volgende:
Je kijkt Hart van Nederland?
Een rollsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:31 schreef Adothehague het volgende:
Ik hoorde net op Hart van Nederland dat hij nog 2 Porsches, een BMW, een Bentley en nog iets in zijn garage heeft staan.
Nu snap ik dus waarom ze zoveel auto's nodig hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:31 schreef Adothehague het volgende:
Ik hoorde net op Hart van Nederland dat hij nog 2 Porsches, een BMW, een Bentley en nog iets in zijn garage heeft staan.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:52 schreef tong80 het volgende:
Ik zag net op CNN de beelden van de auto.
Die vent heeft echt geluk gehad. Niet alleen totall los maar je kon amper nog zien dat het een auto is.
Herken je er nog en Ferrari in ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik herken hier nog wel een auto in hoor.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee maar dat is meer omdat ik geen autokenner ben.
Tuurlijk, ik heb mensen gezien die voor minder er niet meer waren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar je bent het met me eens dat dit een Tommie Kromendijk, Petrovic of Deynaatje had kunnen worden ?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:59 schreef Smeich het volgende:
[..]
Het muurtje stond niet op afstand...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:59 schreef Smeich het volgende:
[ afbeelding ]
Het muurtje stond niet op afstand...
Ik wel, het is rood dat kan je nog steeds waarnemen, en aan de achterkant zitten dikke wielen.quote:
Ik weet niet of het ook zo met dit model is, maar vaak is de buitenkant erg fragiel, maar zit er een stevige 'kooi' in de auto zelf die amper aangetast is. Zo kan het van de buitenkant veel erger uitzien dan het in werkelijkheid is.quote:
Blikschade is geen nieuws he, een stervoetballer die aan de dood is ontsnapt wel. Dus roept de pers in koor dat hij ontzettend veel geluk heeft gehad.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:58 schreef mcyodogg het volgende:
Ik weet niet of het ook zo met dit model is, maar vaak is de buitenkant erg fragiel, maar zit er een stevige 'kooi' in de auto zelf die amper aangetast is. Zo kan het van de buitenkant veel erger uitzien dan het in werkelijkheid is.
Auto's worden gemaakt om kapot te gaan, dat vangt de energie op waardoor de klap minder hard isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ook zo met dit model is, maar vaak is de buitenkant erg fragiel, maar zit er een stevige 'kooi' in de auto zelf die amper aangetast is. Zo kan het van de buitenkant veel erger uitzien dan het in werkelijkheid is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |