Polypolprijsquote:
quote:Cristiano Ronaldo: 'Ik ben gelukkig in Manchester'
Door Maarten Dekkers
Donderdag, 01 januari 2009, 14:23
Ondanks aanhoudende speculaties over een vertrek naar Real Madrid verwijst Cristiano Ronaldo deze geruchten naar het rijk der fabelen. De Portugees voelt zich naar eigen zeggen thuis in Manchester.
"Er zijn altijd geruchten in de voetballerij, niet alleen over mij", zegt de winnaar van de Gouden Bal (Europa's beste) op de website van Manchester United. "Afgelopen zomer stond ik centraal in de geruchtenstroom met een vertrek naar Real Madrid, maar dat is normaal gezien mijn prestaties van vorig seizoen."
De overeenkomst die de speler van United zou hebben met de Spaanse gigant is dan ook niet waar volgens Ronaldo. "Ik ben gelukkig bij Manchester United en ik wil hier blijven. Ik voel me hier thuis."
hahahahaquote:
quote:Zwaar ongeluk Cristiano Ronaldo
AMSTERDAM - Cristiano Ronaldo is bij een zwaar auto-ongeluk met de schrik vrijgekomen. De Portugese voetbalvedette verloor de macht over het stuur van zijn Ferrari toen hij in een tunnel bij het vliegveld van Manchester reed. Zijn bolide raakte vol de muur en kwam, terwijl de brokken stukken door de lucht vlogen, op het asfalt weer tot stilstand. De aanvaller van Manchester United kon zelf uit de auto komen en hield niets over aan het ongeval.
"De voorkant van de Ferrari was compleet verwoest en er lag overal metaal op de weg", aldus een ooggetuige. "Ronaldo stond totaal verlaten en verbijsterd naast zijn auto. Mijn dochter zei, ooh dat is Cristiano Ronaldo. Het is echt wonderbaarlijk dat hij er zonder kleerscheuren vanaf is gekomen."
telegraaf
Zielig voor hem, hij zal wel weer hard moeten sparen voor een nieuwequote:
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:19 schreef mcyodogg het volgende:
Van der Sar zat achter hem in zn Bentley, maar was niet bij het ongeluk betrokken.
Ongeluk was ook in Manchester, niet in Derby.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:01 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Van der Sar was namelijk helemaal niet bij de wedstrijd Derby - Manchester U. gisteren.
Ik vraag me altijd af of je met zo'n wagen uberhaupt wel zacht / toegestaan kunt rijdenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:16 schreef Adothehague het volgende:
En hij heeft vast en zeker te hard gereden.
quote:
Fruitmandje is onderwegquote:Ronaldo, die donderdag alweer meetrainde met United, testte volgens de BBC negatief bij een blaastest.
Ooggetuige Jody Lomax: ‘Ik was in shock, beduusd dat ik een Ferrari een muur zag raken. En ik stond perplex toen Ronaldo uitstapte. Hij wankelde een beetje, maar hij was verder in orde.’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |