CL finale alweer vergeten?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:04 schreef The_Verve het volgende:
Hij geeft wel erg vaak niet thuis in de grote wedstrijden.
Als Van der Sar niet was uitgegleden had Terry nooit de kans gekregen om uit te glijden.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Terry niet was uitgegleden was hij de mongool van de finale geweest
Dan zou het 1-0 bij rust gestaan hebben, lijkt me geen onmogelijke opgave.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:07 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Als Van der Sar niet was uitgegleden had Terry nooit de kans gekregen om uit te glijden.
Dat klopt wel ja, tegen Chelsea doet hij het meestal minder. Maar tegen Arsenal en Liverpool, en in de CL, speelt ie wel vaker gewoon erg goed. Maar ik wilde eigenlijk vooral aangeven dat "als" zo weinig zegt.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dan zou het 1-0 bij rust gestaan hebben, lijkt me geen onmogelijke opgave.
Maar Ronaldo was die dag voor het eerst erg goed tegen Chelsea. Vooral door een tactische zet van Ferguson om hem vanaf links te laten spelen. Daar stond namelijk geen echte rechtsback.
quote:Operatie Ronaldo in AMC geslaagd
AMSTERDAM - De operatie van topvoetballer Cristiano Ronaldo in het Academisch Medisch Centrum (AMC) van Amsterdam is maandag goed verlopen. Een woordvoerder van het ziekenhuis heeft dit laten weten. Vermoedelijk mag de Portugees dinsdag naar huis.
De speler van Manchester United had al enige tijd last van zijn rechterenkel. Volgens bronnen in Engeland gaat het herstel een week of zes in beslag nemen. Ronaldo mist daardoor naar alle waarschijnlijkheid de start van het seizoen in de Premier League.
Nee, juist niet. Op het moment suprême gaf hij wederom niet thuis, net als wel vaker in de CL (Barca uit?). Het EK heeft hij niets laten zien.quote:
quote:Cristiano Ronaldo: "Ik weet niet waar ik speel"
11 juli 2008
Cristiano Ronaldo heeft de uitspraken van FIFA-preses Sepp Blatter aangegrepen om zijn verlangen voor Real Madrid te spelen nogmaals kenbaar te maken. De voorzitter van de wereldvoetbalbond liet donderdag weten dat Manchester United moet ophouden de Portugees te behandelen als een 'moderne slaaf'. Ronaldo liet in een reactie weten dat hij het "volledig eens" is met Blatter.
De Zwitser mengde zich bij Sky Sports News in de discussie over de toekomst van Ronaldo. "Laat hem naar Real Madrid gaan als hij dat graag wil", stelde Blatter, die Manchester United opriep om met Real Madrid om de tafel te gaan. "Vooral in het belang van de speler. Hij verdient bescherming."
"Hij heeft gelijk, maar meer wil ik er niet over zeggen", reageerde Ronaldo op de woorden van Blatter. Manchester United wil de international echter aan zijn tot medio 2012 lopende contract houden. Ronaldo had een belangrijk aandeel in de successen van afgelopen seizoen.
Real Madrid aast al geruime tijd op de Portugees, die deze week een enkeloperatie onderging in Amsterdam. "Ik ben waarschijnlijk tien tot twaalf weken uit de roulatie", lichtte hij vanuit zijn vaderland toe. "Ik weet echt niet waar ik speel komend seizoen. Ik weet wel dat er nog geen akkoord is met Real Madrid."
Directeur communicatie William Gaillard van de UEFA was overigens niet erg onder de indruk van de uitlatingen van Blatter. Hij vond de vergelijking van duurbetaalde voetballers met slaven ongelukkig. "Het is denk ik nuttig om de mensen eraan te herinneren dat de slaven in geen enkel systeem loon ontvingen."
quote:Pelé is van mening dat Cristiano Ronaldo zijn droom om Manchester United te verruilen voor Real Madrid moet opgeven. De drievoudige wereldkampioen vindt het hoogst ongepast dat FIFA-president Sepp Blatter Manchester United beschuldigde van slavernij door de Portugees aan zijn contract te houden.
‘Je bent een slaaf als je werkt zonder dat daar een inkomen tegenover staat,’ meldde Pelé aan verslaggevers rond een benefietduel in Stoke. ‘Als je een contract hebt, moet je dat uitdienen. Welk beroep je ook uitoefent. Wanneer zijn contract afloopt, is hij vrij om te gaan en staan waar hij wil. Hoezo slavernij?’
Ronaldo’s verbintenis bij United loopt pas in 2012 af. Momenteel revalideert de topscorer van het voorbije Premier League-seizoen van een enkeloperatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |