abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59939538
Laat hem maar lekker blijven waar hij nu zit
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_59940215
Europees en wereldvoetballer van het jaar 2008
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59940410
tvp
AFC AJAX
  maandag 7 juli 2008 @ 03:43:40 #29
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59940581
Ik lees verhalen over Ronaldo en Sneijder? Hoeveel gaat Manchester bijbetalen? Ik zeg het niet graag maar Wesley Sneijder is écht een topper, ik denk een van de beste spelers op de Europese velden momenteel. Ook op het EK was Sneijder veel bepalender dan Ronaldo. Ik denk dat het komend seizoen wel eens goed mis kan gaan met hem..
pi_59942856
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 17:04 schreef The_Verve het volgende:
Hij geeft wel erg vaak niet thuis in de grote wedstrijden.
CL finale alweer vergeten?

Denk dat hij nu wel blijft. Mede door de blessure. Zou ook erg dom zijn om nu weg te gaan, maar als ie toch wil moet hij het zelf maar weten.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_59943232
Als Terry niet was uitgegleden was hij de mongool van de finale geweest
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59943521
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Terry niet was uitgegleden was hij de mongool van de finale geweest
Als Van der Sar niet was uitgegleden had Terry nooit de kans gekregen om uit te glijden.
pi_59944004
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:07 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Als Van der Sar niet was uitgegleden had Terry nooit de kans gekregen om uit te glijden.
Dan zou het 1-0 bij rust gestaan hebben, lijkt me geen onmogelijke opgave.

Maar Ronaldo was die dag voor het eerst erg goed tegen Chelsea. Vooral door een tactische zet van Ferguson om hem vanaf links te laten spelen. Daar stond namelijk geen echte rechtsback.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_59944222
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:30 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Dan zou het 1-0 bij rust gestaan hebben, lijkt me geen onmogelijke opgave.

Maar Ronaldo was die dag voor het eerst erg goed tegen Chelsea. Vooral door een tactische zet van Ferguson om hem vanaf links te laten spelen. Daar stond namelijk geen echte rechtsback.
Dat klopt wel ja, tegen Chelsea doet hij het meestal minder. Maar tegen Arsenal en Liverpool, en in de CL, speelt ie wel vaker gewoon erg goed. Maar ik wilde eigenlijk vooral aangeven dat "als" zo weinig zegt.
pi_59944329
Net zoals het weinig zegt als je een wedstrijd, waar Ronaldo een goal scoort in een 1-1 wedstrijd en vervolgens een penalty mist, als goede wedstrijd gaat opgeven
  maandag 7 juli 2008 @ 16:37:03 #37
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59950844
quote:
Operatie Ronaldo in AMC geslaagd

AMSTERDAM - De operatie van topvoetballer Cristiano Ronaldo in het Academisch Medisch Centrum (AMC) van Amsterdam is maandag goed verlopen. Een woordvoerder van het ziekenhuis heeft dit laten weten. Vermoedelijk mag de Portugees dinsdag naar huis.

De speler van Manchester United had al enige tijd last van zijn rechterenkel. Volgens bronnen in Engeland gaat het herstel een week of zes in beslag nemen. Ronaldo mist daardoor naar alle waarschijnlijkheid de start van het seizoen in de Premier League.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59951456
Maar ff een fruitmandje brengen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  dinsdag 8 juli 2008 @ 09:38:03 #39
164283 Luco
Buongiorno!
pi_59965604
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:33:21 #40
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_59972160
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:33 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

CL finale alweer vergeten?
Nee, juist niet. Op het moment suprême gaf hij wederom niet thuis, net als wel vaker in de CL (Barca uit?). Het EK heeft hij niets laten zien.

De 'beste' voetballer van de wereld moet op bepalende momenten juist opstaan i.p.v. penalties missen en zich verstoppen.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_59978312
pi_60017183
Slavernij....wat een vreselijke man is die Blatter toch ook.
pi_60017197
Blatter spoort niet.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60035701
quote:
Cristiano Ronaldo: "Ik weet niet waar ik speel"
11 juli 2008

Cristiano Ronaldo heeft de uitspraken van FIFA-preses Sepp Blatter aangegrepen om zijn verlangen voor Real Madrid te spelen nogmaals kenbaar te maken. De voorzitter van de wereldvoetbalbond liet donderdag weten dat Manchester United moet ophouden de Portugees te behandelen als een 'moderne slaaf'. Ronaldo liet in een reactie weten dat hij het "volledig eens" is met Blatter.

De Zwitser mengde zich bij Sky Sports News in de discussie over de toekomst van Ronaldo. "Laat hem naar Real Madrid gaan als hij dat graag wil", stelde Blatter, die Manchester United opriep om met Real Madrid om de tafel te gaan. "Vooral in het belang van de speler. Hij verdient bescherming."

"Hij heeft gelijk, maar meer wil ik er niet over zeggen", reageerde Ronaldo op de woorden van Blatter. Manchester United wil de international echter aan zijn tot medio 2012 lopende contract houden. Ronaldo had een belangrijk aandeel in de successen van afgelopen seizoen.

Real Madrid aast al geruime tijd op de Portugees, die deze week een enkeloperatie onderging in Amsterdam. "Ik ben waarschijnlijk tien tot twaalf weken uit de roulatie", lichtte hij vanuit zijn vaderland toe. "Ik weet echt niet waar ik speel komend seizoen. Ik weet wel dat er nog geen akkoord is met Real Madrid."

Directeur communicatie William Gaillard van de UEFA was overigens niet erg onder de indruk van de uitlatingen van Blatter. Hij vond de vergelijking van duurbetaalde voetballers met slaven ongelukkig. "Het is denk ik nuttig om de mensen eraan te herinneren dat de slaven in geen enkel systeem loon ontvingen."
pi_60038116
Het liefst speelt hij volgend seizoen niet meer

Wat een eikel is het ook; zo respectloos. Zo slecht boer je toch niet bij ManU, het lijkt me dat je er toch ook wel vrienden hebt zitten daar, en dan behandel je iedereen daar zó?

Ik vraag me echt af of je als Madrileen blij zou moeten zijn zo'n verwend snotjoch in het heilige witte shirt te zien spelen.
pi_60053075
En hij ligt eruit tot oktober met zijn enkel.

Denk verder niet dat het Man. Utd veel punten zal kosten.
pi_60072021
quote:
Pelé is van mening dat Cristiano Ronaldo zijn droom om Manchester United te verruilen voor Real Madrid moet opgeven. De drievoudige wereldkampioen vindt het hoogst ongepast dat FIFA-president Sepp Blatter Manchester United beschuldigde van slavernij door de Portugees aan zijn contract te houden.

‘Je bent een slaaf als je werkt zonder dat daar een inkomen tegenover staat,’ meldde Pelé aan verslaggevers rond een benefietduel in Stoke. ‘Als je een contract hebt, moet je dat uitdienen. Welk beroep je ook uitoefent. Wanneer zijn contract afloopt, is hij vrij om te gaan en staan waar hij wil. Hoezo slavernij?’

Ronaldo’s verbintenis bij United loopt pas in 2012 af. Momenteel revalideert de topscorer van het voorbije Premier League-seizoen van een enkeloperatie.
  zondag 13 juli 2008 @ 11:50:27 #49
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_60072147
Precies, die jongens tekenen gewoon contracten voor te lange tijd. Daar staat nog altijd de eigen handtekening onder
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_60072198
Voor dat geld wil ik ook wel een slaaf zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')