http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.as.com%2Ffutbol%2Farticulo%2Ffutbol-kaka-podria-dejarle-madrid%2Fdasftb%2F20090610dasdaiftb_29%2FTes&sl=es&tl=en&history_state0=quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
80 miljoen aan shirtjes verkopen?Ik ben benieuwd wat voor een commercieel traject hier dan achter zit, dat deze transfer van 80 miljoen toch nog een lucratieve deal maakt voor real.
met simpele berekening: shirtje gemiddeld over de wereld 50 euro gedeeld door 80 miljoen... is 1.600.000 shirtjes om te break evenen...... lijkt me onmogelijk![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:07 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Mooi. Geen C Ronaldo meer op de Britse eilanden komend seizoen.
quote:'Ronaldo verdient 9 mln per jaar' MADRID - Real Madrid hoopt binnen enkele dagen rond te zijn met Cristiano Ronaldo. De Spaanse club bevestigde donderdag dat het een bod van 94 miljoen euro op de Portugees heeft gedaan. Manchester United maakte eerder bekend dat het dit recordbedrag heeft geaccepteerd.
We hopen op korte termijn met Cristiano Ronaldo een akkoord te bereiken”, aldus Real Madrid in een verklaring.
Volgens de Spaanse media wil Real Madrid Ronaldo voor vijf seizoenen vastleggen met een jaarsalaris van 9 miljoen euro
Voor 93 miljoen kunnen ze vast wel een andere goeie speler kopen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:29 schreef pfaf het volgende:
Dit is een enorme aderlating voor ManU hoor... Benieuwd hoe ze dit willen opvangen?
Maar geen is zo goed als C. Ronaldo...quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Voor 93 miljoen kunnen ze vast wel een andere goeie speler kopen.
Ik vond hem afgelopen seizoen een stuk minder dan het jaar daarvoor.quote:
ik ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond hem afgelopen seizoen een stuk minder dan het jaar daarvoor.
Het fossiel heeft ook weer een mening.quote:"Ronaldo vanwege Nike niet weg bij Manchester"
11 juni 2009
Marketingdeskundige Frank van den Wall Bake gelooft niet dat Cristiano Ronaldo overstapt van Manchester United naar Real Madrid. Volgens de man die in de Nederlandse sport vele sponsordeals sloot, is de Portugese aanvaller aan de Engelse club gebonden vanwege zijn contract met sportartikelenfirma Nike.
"Hij heeft net voor vijf jaar getekend. Ik acht het daarom uiterst onwaarschijnlijk dat hij bij een club gaat voetballen die in Adidas speelt", lichtte Van den Wall Bake toe.
Real heeft een recordbedrag van 93 miljoen euro geboden. Manchester heeft dit geaccepteerd en heeft de speler toestemming gegeven met de club te praten. Toch ziet Van den Wall Bake, die zelf furore maakte met onder meer de Spa regatta, het Holland Heineken House en de sponsoring van de eredivisie, een overgang niet tot stand komen. "Het accepteren van het bod zijn manoeuvres die bij het voetbal horen. Nike heeft 25 miljoen pond voor hem betaald. Dus dat is voor hen een flinke haar in de boter. Of hij moet een clausule in zijn contract hebben bedongen."
Klopt. Maar je kan het team wel goed versterken met dit geld.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar geen is zo goed als C. Ronaldo...
Komt omdat die in de eerste helft van het seizoen geblesseerd was en moest herstellen van een operatie aan zijn voet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond hem afgelopen seizoen een stuk minder dan het jaar daarvoor.
Ja maar wat denk je van meerdere spelers.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar geen is zo goed als C. Ronaldo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |