Ik zie nu pas dat bij jouw avatar er ook iets bij die ogen gebeurt om de paar seconden. Iehquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:27 schreef SingleCoil het volgende:
Damien Hirst’s “For the Love of God”
It's the most expensive piece of art ever created, costing between $16 and $20 million to make, and $99 million to buy. And totally worth it if you ask me. Why feed starving children in Africa when you can glue diamonds to a skull? It just makes sense.
Veel plezier!quote:
Goedemorge geslaagde Trinityquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:28 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat bij jouw avatar er ook iets bij die ogen gebeurt om de paar seconden. Ieh.
Wanneer gaan deze feestjes van de officiele documenten plaatsvinden?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:33 schreef -Trinity- het volgende:
Goedemorgen. Ik kan niet wachten om mijn pasje op te halen en mijn diploma in ontvangst te nemen, wat ben ik blij zeg
.
Een nacht gemaakt van een uur of zeven, dus ik boek vooruitgangquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:29 schreef Causa het volgende:
[..]
Veel plezier!![]()
Goedemorgen VonHintenGoed geslapen?
En belangrijker: wanneer krijg ik een digitaal stuk taart?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:55 schreef Causa het volgende:
[..]
Wanneer gaan deze feestjes van de officiele documenten plaatsvinden?
Die diamanten komen waarschijnlijk ook nog uit Afrika, dus die statement is nogal dubbelquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:27 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Damien Hirst’s “For the Love of God”
It's the most expensive piece of art ever created, costing between $16 and $20 million to make, and $99 million to buy. And totally worth it if you ask me. Why feed starving children in Africa when you can glue diamonds to a skull? It just makes sense.
Deze keer maar een korte nacht, drie en half uur.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:06 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Een nacht gemaakt van een uur of zeven, dus ik boek vooruitgang
Jij?
Goedemorgen Geartsjuhquote:
Weet nog niet precies. Worden kleine feestjes met weinig gasten denk ikquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:55 schreef Causa het volgende:
Wanneer gaan deze feestjes van de officiele documenten plaatsvinden?
Leuk!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:16 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Die diamanten komen waarschijnlijk ook nog uit Afrika, dus die statement is nogal dubbel.
Vanavond naar Bon Jovi
Veul plezier!quote:
Dan moet je je conclusies trekken. En een pilsje opentrekkenquote:
Vast wel!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:21 schreef miss_sly het volgende:
Ja, nog thuis. Begin weer wat mobieler te worden, maar ben nog net een oud besje
Komt wel weer goed, hoop ik
Die conclusie heb ik deze week al wat te vaak getrokkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:21 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dan moet je je conclusies trekken. En een pilsje opentrekken
Nou, helaas zit schaap net deze week iedere dag in Limburg: om 8 uur hier vertrekken en net voor de 2e wedstrijd 's avonds thuis. Dus 's avonds kan ik van zijn goede zorgen genieten, de rest van de tijd moet ik het alleen redden, maar dat lukt primaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vast wel!
En ondertussen lekker genieten van de zorgen van schaap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |