hekel aan oranje-klanten, maar dat zou zeker niet onoverkomelijk zijn met bier e.d.quote:
Daar denken de meeste van z'n landgenoten anders over.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Zwitserse minister moet inderdaad niet zeuren, Zwitserland en Oostenrijk hebben er zelf voor gekozen om een EK te organiseren en dan weet je wat je kunt verwachten.
Al heeft hij een punt dat de Oranje supporters één van de meeste debiele supportersgroepen zijn die je kunt treffen.
Ja idd, ik ben ook een stuk nerveuzer dan afgelopen maandag. Toen waren mijn verwachtingen ook een stuk lager.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Spanning neemt toe voor vanavond.
Alle drie de poulewedstrijden van Oranje zijn in het Wankdorf stadionquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:59 schreef Alulu het volgende:
Ik heb er heel erg zin in.
Eerst genieten van een aanvallend Italie, want voor hun is het alles of niets.
En daarna Oranje aan het werk zien natuurlijk. En ben heel erg benieuwd met welke 11 spelers V Basten gaat beginnen. Wat die spanning betreft vind ik het wel leuk dat hij niets weggeeft vooraf.
Speelt Nederland trouwens in hetzelfde stadion als tegen Italie?
Nee hoor, gewoon vroeg beginnen met bieren!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:08 schreef sneeuwbui het volgende:
Nog 8 uur en 37 minuten...
Wat gaat vanmiddag lang duren zeg
het staat al helemaal volquote:
Huh? Je bedoelt een derde. Bern had al 2 fanzonesquote:
Eerste is niet correctquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:40 schreef janjoostebroodje het volgende:
Eventjes alle scenario's op een rijtje
Nederland wint, Italie wint
Ned: 6
Fra: 1
Ita: 3
Roe: 3
Nederland speelt gelijk, Italie wint
Ned: 4
Fra: 2
Roe: 1
Nederland verliest, Italie wint
Ned: 3
Fra: 4
Roe: 1
Nederland wint, Italie gelijk
Ita: 1
Roe: 2
Nederland gelijk, Italie gelijk
Nederland verliest, Italie gelijk
Fra: 4
Nederland wint, Italie verliest
Ita: 0
Roe: 4
Nederland gelijk, Italie verliest
Nederland verliest, Italie verliest
Wat lijkt jullie het beste?
Oh echt ? haha dat wist ik niet eensquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:19 schreef crv het volgende:
[..]
Huh? Je bedoelt een derde. Bern had al 2 fanzones
De nieuwe is op de kornhausplatz
Kornhausplatzquote:
Doodschop!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:39 schreef alex4allofyou het volgende:
Ok heren, this is it, nu moeten we laten zien dat we echt voor de titel gaan. Anders krijgen we straks dat gezeik dat we gewoon een goede dag hebben gehad blah blah blah.
2 problemen: Henry en Ribery, wat te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |