Buurmeisje is nog boos dat ik haar begluurde als ze met een bikini in de tuin lag.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:34 schreef Geqxon het volgende:
Denk je wat te kunnen husselen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So we just called him Fred too
quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:41 schreef Cothen het volgende:
Verfrissende OP
Alleen zijn harde schijven niet een beetje ouderwets?
[..]
Buurmeisje is nog boos dat ik haar begluurde als ze met een bikini in de tuin lag.pics!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik je Fred noemen![]()
Dat wás ze idd wel, tot een jaar of 17/18, toen kwam de boel in een beetje in onbalans.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:06 schreef Merovingian het volgende:
Was ze lekker?
Geloof me, dat wil je niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:10 schreef JortK het volgende:
pics!
nou vooruit.quote:Mag ik je Fred noemen
Tis meer dan maatje 36 (40 wordt denk ik ook nog wel gepasseerd) en met geluk cup C.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:18 schreef Merovingian het volgende:
Onbalans? In welke zin? Maatje 36 met cup dubbel-D vind ik niet erg hoor.
Hmm.... Dan slaat de balans de verkeerde kant uit.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:50 schreef Cothen het volgende:
[..]
Tis meer dan maatje 36 (40 wordt denk ik ook nog wel gepasseerd) en met geluk cup C.
Bier?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:30 schreef Jo0Lz het volgende:
Hoi.
Die OP hè. die mist iets. Kan alleen m'n cursor er niet op leggen...
Het is nu wel erg duidelijkquote:
De doekjes zijn op.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:04 schreef Merovingian het volgende:
Maar waarom eigenlijk?
Best wel heel kort wat ik zagquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:08 schreef Cothen het volgende:
[..]
en eigenlijk ben ik niet eens zo heel erg lang weggeweest![]()
En wat hij zegt natuurlijkquote:
Viel trouwens wel op dat niemand het eigenlijk vreemd vond dat ik als Cothen de SC binnen kwam om te vertellen dat FredvZ uit de OP moest.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:14 schreef WyriHaximus het volgende:
Best wel heel kort wat ik zag. (Wel geteld 2 weken
.) Het viel me wel best op dat je aardig actief bent in DIG toen je nog undercover fredje was
.
quote:En wat hij zegt natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |