Waarom denk je dat ik zo stil ben vandaag, ik ben druk bezigquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:47 schreef indahnesia.com het volgende:de website van de rabobank ligt op zijn gat, onaangekondigd
maak es snel dan, kan godverdomme niet eens mijn saldo checken op de donderdagavond voor het uitgaan. Hoe weet ik nu hoeveel ik aan de vrouwtjes mag weggeven gvd gvdquote:Op donderdag 12 juni 200816:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo stil ben vandaag, ik ben druk bezig [afbeelding]
hier niet hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:47 schreef indahnesia.com het volgende:de website van de rabobank ligt op zijn gat, onaangekondigd
Whehe, zuipzequote:Op donderdag 12 juni 2008 16:16 schreef indahnesia.com het volgende:
'k ga eens douchen, tv kijken en me geestelijk voorbereiden op het uitgaan strakkies
En dan ben je weg?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:37 schreef BrandX het volgende:
zo, bijna mijn voorlaatste werkdag afgesloten. Morgen, vrijdag de 13e zal ik om 13uur 13 en 13 seconden het pand verlaten
leukquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik mag zo naar huis, mijn gitaar opwarmen. Vanavond "Auditie"
Ghehe, met de uitbetaling van je 13e maand?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:37 schreef BrandX het volgende:
zo, bijna mijn voorlaatste werkdag afgesloten. Morgen, vrijdag de 13e zal ik om 13uur 13 en 13 seconden het pand verlaten
en zo hoort hetquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:37 schreef BrandX het volgende:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ghehe, met de uitbetaling van je 13e maand?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, ik ga dinsdag of woensdag weg. Maar zal inderdaad neit veel online zijn
Oh, en een (op verzoek mijnerzijds) een superbest nieuwe slaapzak gekregen van de personeelsverenigingquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
helaas!
Nee ik mag niet klagen. Ik hoef al dagen niet te werken, krijg 10 dagen vakantie uitbetaald (wordt normaal nooit uitbetaald) en ik ga weg nog voordat ik formeel mijn studie heb afgerond, zonder dat ik ook maar een cent hoef terug te betalen. En dan hebben we het toch over een x aantal 1000den euri's![]()
En ik heb een waanzinnig en gaaf horloge gekregen van camel active, speciaal voor survival!
Dan heb je inderdaad niets te klagenquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
helaas!
Nee ik mag niet klagen. Ik hoef al dagen niet te werken, krijg 10 dagen vakantie uitbetaald (wordt normaal nooit uitbetaald) en ik ga weg nog voordat ik formeel mijn studie heb afgerond, zonder dat ik ook maar een cent hoef terug te betalen. En dan hebben we het toch over een x aantal 1000den euri's![]()
En ik heb een waanzinnig en gaaf horloge gekregen van camel active, speciaal voor survival!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |