Netjesquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:09 schreef cablegunmaster het volgende:
ben geslaagd , havo diploma op zak
Finlandquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zit in Finland, kom nou. Ze doen koffie bij alles
.
Succes!quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik mag zo naar huis, mijn gitaar opwarmen. Vanavond "Auditie"
[..]
.
wat is er (mis) met 13?quote:
We hebben een beschermde statusquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik kom ong. een keer per week even online (in drukke tijden op zijn slechtst 1x per twee weken) en kan dan in voorkomend geval goed stennis schoppen![]()
Maar denk niet dat dat gebeurt hoor, zelfs HW heeft 'm open gelaten
Feli!quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:09 schreef cablegunmaster het volgende:
dat is dan wel weer gaafquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
helaas!
Nee ik mag niet klagen. Ik hoef al dagen niet te werken, krijg 10 dagen vakantie uitbetaald (wordt normaal nooit uitbetaald) en ik ga weg nog voordat ik formeel mijn studie heb afgerond, zonder dat ik ook maar een cent hoef terug te betalen. En dan hebben we het toch over een x aantal 1000den euri's![]()
En ik heb een waanzinnig en gaaf horloge gekregen van camel active, speciaal voor survival!
[..]
.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:09 schreef cablegunmaster het volgende:
beschermde statusquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We hebben een beschermde status![]()
Kan ook niet anders met zo veel blauw hier.
papier is juist kei-lief gek!quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
[..]
dankje niet verwacht van jou![]()
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dankje niet verwacht van jou![]()
Die indruk kreeg ik ookquote:
Daaaar was het me niet om te doen. Het valt me wel op dat dat vooral de indruk van je lijkt te zijn onder het vrouwvolk hier?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |