heb ik verdorie nog mijn antwoord nietquote:
het is Q, dus ik had het inderdaad serieus moeten nemen...je hebt gelijkquote:
op de vraag of je mee mag doen? ja rustig, ik ben hem aan het hard-slaan op de rand van mijn bureau. Leid me niet af.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Heb ik verdorie nog mijn antwoord niet
Ik dacht dat ie dat al was vanwege Abbadonquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
op de vraag of je mee mag doen? ja rustig, ik ben hem aan het hard-slaan op de rand van mijn bureau. Leid me niet af.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:55 schreef Q. het volgende:
Zo, ik kan me nu echt afmelden hier. Succes met de jacht!
zo jammer dat je van iets moois en puurs zoiets basaals en ranzigs probeert te makenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie dat al was vanwege Abbadon
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:43 schreef Liquidootje het volgende:
Het is een liefdesmeter geen lustmeter
Irritante baas. Volgende keer moet je gewoon zeggen 'Ja, kun je wel grapjes maken maar ik vind het helemaal niet tof dat je me zo noemt'. Liefst in bijzijn van 100 anderen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb alleen laten vallen dat ik twee jongens wel leuk vind, geen details. Nu is het elke keer: Oh sletje dat je bent! Naar een vriendin ja jaNee ik zou nooit op je vallen.. Slet ben je ook..
!
Klacht: Baas is seksueel gefrustreerd
Ja sorry hoor, ik zit hier een beetje te fantaserenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zo jammer dat je van iets moois en puurs zoiets basaals en ranzigs probeert te maken
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:46 schreef Abbadon het volgende:
zo jammer dat je van iets moois en puurs zoiets basaals en ranzigs probeert te maken
PF is hoe langer hoe meer de leerlinge van MLI aan het worden, geloof ik.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:48 schreef MLI het volgende:
Irritante baas. Volgende keer moet je gewoon zeggen 'Ja, kun je wel grapjes maken maar ik vind het helemaal niet tof dat je me zo noemt'. Liefst in bijzijn van 100 anderen.
Het kan toch ook heel collegiaal zijn. Mijn baas noemt mij regelmatig een pooier.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:48 schreef MLI het volgende:
[..]
Irritante baas. Volgende keer moet je gewoon zeggen 'Ja, kun je wel grapjes maken maar ik vind het helemaal niet tof dat je me zo noemt'. Liefst in bijzijn van 100 anderen.
Hij denkt maar wat hij denken wil. Ze noemen elkaar ook wel anusje of tepeltje.. Leukquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:54 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het kan toch ook heel collegiaal zijn. Mijn baas noemt mij regelmatig een pooier.
"Hey pooier. Jij ook een cup-a-soupje?"
Een keer was het ook "Hey geyle slet niet goed geslapen?". Ik voelde mij niet meer gebruikt daardoor ofzo.
Nadat ik 2 weken bij m'n nieuwe bedrijf werkte kreeg ik dit mailtje van m'n baas:quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:54 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het kan toch ook heel collegiaal zijn. Mijn baas noemt mij regelmatig een pooier.
"Hey pooier. Jij ook een cup-a-soupje?"
Een keer was het ook "Hey geyle slet niet goed geslapen?". Ik voelde mij niet meer gebruikt daardoor ofzo.
Bwehehehe, ja nou. Feest van herkenning vaak, en zo.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet?
[..]
PF is hoe langer hoe meer de leerlinge van MLI aan het worden, geloof ik.
Ik werk nu weer sinds een weekje daar, heb m'n baas wel vijf keer gezien in een half jaarquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nadat ik 2 weken bij m'n nieuwe bedrijf werkte kreeg ik dit mailtje van m'n baas:
"jij enorme sex-god!"
De week daarna gaf hij aan dat ik wel bij hem kon slapen als ik geen zin had om nog naar huis te rijden.
Scary shit.
Zonder die middelste regel vond ik het niet zo scary eigenlijk, maar nu die erbij staat.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nadat ik 2 weken bij m'n nieuwe bedrijf werkte kreeg ik dit mailtje van m'n baas:
"jij enorme sex-god!"
De week daarna gaf hij aan dat ik wel bij hem kon slapen als ik geen zin had om nog naar huis te rijden.
Scary shit.
Och, afgelopen vrijdag heb ik bij hem op de hotelkamer geslapen en de pijn in m'n kop was de volgende morgen erger dan die in m'n kontquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zonder die middelste regel vond ik het niet zo scary eigenlijk, maar nu die erbij staat.
Ik zou het niet prettig vinden als mensen op mijn werk zo tegen me praatten...quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:08 schreef Liquidootje het volgende:
Maar bij vrouwen is het toch anders.
Soms loop ik voorbij de receptioniste en dan roep ik; Kutje, niet te lang doorwerken he.
Laatst deed een collega dat waarvan je het helemaal niet zou verwachten. Boos dat ze werd! It's all in the delivery.
Let wel op; Ik maak regelmatig mensen boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |