abba! kom in mijn darmen!quote:
gelukkig niet,quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:45 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Bij jou krijg ik nauwelijks de meter boven de 30%... een of twee uitzonderingen richting de 70%, maar dat is met andere mannen
Is dat een soort van een evenbeeld met het echte leven?
Ik heb alleen laten vallen dat ik twee jongens wel leuk vind, geen details. Nu is het elke keer: Oh sletje dat je bent! Naar een vriendin ja jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
vijf? dan zit je baas er niet eens zo heel veel naast, toch?
heb je verkering gevraagd?quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:55 schreef Q. het volgende:
Zo, ik kan me nu echt afmelden hier. Succes met de jacht!
Tactloos.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:03 schreef Liquidootje het volgende:
Ja wilde net zeggen. Je vond het belangrijk genoeg om vlak voor de afmelding weer eens hier te posten en vervolgens ga je je weer zo kleurloos afmelden als een gore mietje.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
abba! kom in mijn darmen!![]()
eehhmm...ármen!
zit je nu om 10u 's ochtends al met een unwanted mental image opgescheept?quote:
dus je baas noemt je een slet?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb alleen laten vallen dat ik twee jongens wel leuk vind, geen details. Nu is het elke keer: Oh sletje dat je bent! Naar een vriendin ja jaNee ik zou nooit op je vallen.. Slet ben je ook..
!
Klacht: Baas is seksueel gefrustreerd
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
abba! kom in mijn darmen!![]()
eehhmm...ármen!
Neu, ik kan wel wat hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
zit je nu om 10u 's ochtends al met een unwanted mental image opgescheept?
hij wil je....obviously...slet die je er bent!quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hij spoort dan ook nietEn ik ben ouder
Hij is geestelijk nog 12 geloof ik..
je zou z'n pm's eens moeten lezen...quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:10 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Neu, ik kan wel wat hebben
Maar dat jij dat zomaar durft te roepen hierzo
dan vind ik het wel interessant om te vernemen of de klemtoon op 'jij' ligt of bijvoorbeeld op 'zomaar'.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Neu, ik kan wel wat hebben
Maar dat jij dat zomaar durft te roepen hierzo
Ja hoor, maar de grote lijnen waren hier al bekend, ken haar via Knuz, drie weken geleden voor het eerst gebeld, paar dagen later ontmoet, sindsdien elke dag minimaal uur bellen en sinds gisteren is het echt helemaal goed.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tactloos.![]()
Q komt heus nog wel met meer info, anders zou hij niet eens de moeite nemen dat regeltje te posten. Toch?
daar zou je niet over beginnen tegen andere mensen!quote:
zomaar, van jou had ik dat op zich dan weer wel verwacht...quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dan vind ik het wel interessant om te vernemen of de klemtoon op 'jij' ligt of bijvoorbeeld op 'zomaar'.
Briefje in haar jaszak "wil je mijn verkering zijn?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
heb je verkering gevraagd?tof man!
hoe scoren wij in die love-meter-dinges? want die is nu heilig he, dat snap je wel.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:15 schreef JamesBrownie het volgende:
zomaar, van jou had ik dat op zich dan weer wel verwacht...
Maarreh, mag ik meedoen?
je weet dat ik het het liefste van de daken zou schreeuwenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
daar zou je niet over beginnen tegen andere mensen!![]()
okay, dat was dus ook meteen de laatste keer.
ok...maar....wat is er gisteren dan gebeurd dat van dusdanig doorslaggevende betekenis is geweest dat je je nu daadwerkelijk afmeldt hier?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja hoor, maar de grote lijnen waren hier al bekend, ken haar via Knuz, drie weken geleden voor het eerst gebeld, paar dagen later ontmoet, sindsdien elke dag minimaal uur bellen en sinds gisteren is het echt helemaal goed.Klikt echt heel erg goed, erg bijzonder en leuk.
70-85%quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
hoe scoren wij in die love-meter-dinges? want die is nu heilig he, dat snap je wel.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:20 schreef Abbadon het volgende:
ok...maar....wat is er gisteren dan gebeurd dat van dusdanig doorslaggevende betekenis is geweest dat je je nu daadwerkelijk afmeldt hier?
wel blijven opletten, abba.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:15 schreef Q. het volgende:
Briefje in haar jaszak "wil je mijn verkering zijn?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |