Zeker wel..2x Huub..én Claire én Silvia...en misschien dat ik Eric ga vragen als vriendje...Huub mag de piano van zijn moeder een tijdje lenen...quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:48 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ook al 'vriend' van Huub? Ik wel, haha.. Heb maar een keer een uitzondering gemaakt voor een BH (bekende hyver).
Een kleinigheidje kun je wel voor me doen en dat is geen onbegonnen werk, doe Nena de groetjes van mij.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:49 schreef Huubdgk het volgende:
daarom doe ik het ook katewalk, daarnaast zijn er zoveel meningen en vragen over de kooi dat ik daar maar weinig op inga, onbegonnen werk
dat snap ik wel, maar voor ons is't wel leukquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:49 schreef Huubdgk het volgende:
daarom doe ik het ook katewalk, daarnaast zijn er zoveel meningen en vragen over de kooi dat ik daar maar weinig op inga, onbegonnen werk
Moet je wel een leuke OP makenquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:43 schreef Huubdgk het volgende:
ff over de regels hier.... mag je niet zomaar topics openen? was vannacht ff online en heel erg benieuwd naar jullie mening...Ben daarom maar even zo vrij geweest om dit topic te openen..... als dat niet mag hoor ik het graag
Die piano was toch gesponserd.Dat mocht daarom niet schreef polo hier.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Huub hoi![]()
Jaap mocht toch alle huisraad meenemen?
had hij die piano nou niet even mee kunnen nemen voor jou?
moetie Ivar er ook effe bijleasen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:51 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Zeker wel..2x Huub..én Claire én Silvia...en misschien dat ik Eric ga vragen als vriendje...Huub mag de piano van zijn moeder een tijdje lenen...TOP vind ik dat...
Huub zonder piano kan eigenlijk niet...
Ivarquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:01 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
moetie Ivar er ook effe bijleasen.
En dan een webcam, op maandagmorgen, speciaal voor Desi
Ah, thanks love!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:34 schreef Huubdgk het volgende:
@noukje, marlboro's! genoeg luckies gezien voor 68 jaar (70.000 bij benadering)
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:01 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
moetie Ivar er ook effe bijleasen.
En dan een webcam, op maandagmorgen, speciaal voor Desi
Dat is ook voor mij dé grote vraag.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:02 schreef sunny16947 het volgende:
waarom, waarom werd alles op tv van jou negatie en dat van Brian positief weergegeven, tot aan de voiceover die vanalles insinueerde. Dat heeft je namelijk de gunfactor en het grote geld gekost. Streamers die zelfs advocaten in wilde huren om recht voor je te halen.
Gebruik het "Quote"-knopje Huub, die blauwe aanhalingstekens rechts boven, dan is het meteen duidelijk op wie je reageert.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:05 schreef Huubdgk het volgende:
ja ik weet niet of dat zo is want heb niets van terug gezien, als dat zo is, wat ga ik er aan veranderen dan? weet je, het is gegaan hoe het gegaan is, waarom brian zoveel postiever is neergezet (vermeend) denk ik omdat hij zich altijd zo politiek correct mogelijk opstelde, ik stelde mij heel vaak juist recalcitrant en provocerend op. Als een tv maker moet kiezen in wat hij uitzend, zal hij altijd voor het heftigste gaan.... maar goed, nogmaals ik ben nog niet gaan terugkijken.....
Ja zomaar heks Netty uitschelden en die lieve Kenneth aanvallen.Zelfs Joris was geschrokken toen hij de tv uitzending zag en nu wist hoe er geplakt en geknipt was.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:08 schreef sunny16947 het volgende:
Recalcitrant en provocerend is toch iets anders dan slaan, knijpen, schoppen, slopen en het dan laten lijken alsof jij het was die dat deed.
qua losse handjes ri. elkaar, deden Huub en Brian niet voor elkaar onder hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:08 schreef sunny16947 het volgende:
Recalcitrant en provocerend is toch iets anders dan slaan, knijpen, schoppen, slopen en het dan laten lijken alsof jij het was die dat deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |