Van die feitjes zijn wij allang op de hoogte, dieenebart postte hier al ver voor jouw tijd op FOK!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:11 schreef Huubdgk het volgende:
leuk feitje,
heb nog niets teruggezien en heb daar eigenlijk helemaal geen behoefte aan, behalve internetfilmpjes en foto's e.d. Uitzendingen ga ik ooit nog wel een keer terugkijken..
dat is vanaf # 3705quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:23 schreef Desii het volgende:
En tijdens de 2 dagen dat er geen streams waren bij de halve finale![]()
Soms denk ik echt ,dat ze denken dat de streamers een iq van een pinda hebben.En neuken ja dat scoorde,in de ogen van de makers.De kijkers hadden genoeg van dat gewip en die domme feestjes.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van die feitjes zijn wij allang op de hoogte, dieenebart postte hier al ver voor jouw tijd op FOK!![]()
Kenniet heeft alle reguliere tv-uitzendingen op dvd. Ga een tijdje bij hem en Coño Bo mama wonen, gezellig toch?
of voetballen kijken! Duitsland staat 2-0 achter!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:23 schreef Katewalker het volgende:
Huub heeft het druk..hij moet eten koken voor Claire en daarna naar de bioscoop..
Ja lekker interessant.Lijkt de radio wel,ze vragen alleen maar wat ga je doen,wat eet je enz.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:23 schreef Katewalker het volgende:
Huub heeft het druk..hij moet eten koken voor Claire en daarna naar de bioscoop..
Ik begrijp best dat vrouwen en overspel een leuke soapverhaallijnen opleverde en dus (hopelijk) meer kijkcijfers...quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Soms denk ik echt ,dat ze denken dat de streamers een iq van een pinda hebben.En neuken ja dat scoorde,in de ogen van de makers.De kijkers hadden genoeg van dat gewip en die domme feestjes.
dieenebart post hier ook al een paar jaarquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:11 schreef Huubdgk het volgende:
leuk feitje,
bart is een hele goede vriend van de broer van claire, woont vlakbij ons en heeft ons geholpen met verhuizen en ga regelmatig een biertje met hem drinken. Moet je de mensen zien kijken als we samen over straat lopen.
wordt ook nog wel 2-2quote:
Precies, dat zou je een keer moeten doen Huub, je zal ervan opkijken.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:27 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien toch wel interessant om eens een heftige gebeurtenis terug te kijken en die met de werkelijkheid te vergelijken. Een goeie eyeopener, wat je de gunfactor heeft gekost bij de tvkijker.
Tuurlijk mag je dat! We vinden het leuk zelfs. Maar na 7 pagina's is dit topic vol en dat moet er dus even een #2 worden geopend!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:43 schreef Huubdgk het volgende:
ff over de regels hier.... mag je niet zomaar topics openen? was vannacht ff online en heel erg benieuwd naar jullie mening...Ben daarom maar even zo vrij geweest om dit topic te openen..... als dat niet mag hoor ik het graag
Tuurlijk mag dat.Deze gast ken ik geen eens die dat schreef.Nooit gezien op dit subforum.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:43 schreef Huubdgk het volgende:
ff over de regels hier.... mag je niet zomaar topics openen? was vannacht ff online en heel erg benieuwd naar jullie mening...Ben daarom maar even zo vrij geweest om dit topic te openen..... als dat niet mag hoor ik het graag
Tuuluk mag je een topic openen in dit subforum. Je hebt nog t/m zondag, dan zijn we ontheemd.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:43 schreef Huubdgk het volgende:
De kooi is niet meer..finish..the end..the past..quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja lekker interessant.Lijkt de radio wel,ze vragen alleen maar wat ga je doen,wat eet je enz.
We hebben nog geen een normaal antwoord gekregen over de kooi zelf.Begin echt te geloven dat ze geen woord mogen zeggen van ome John.
Ook al 'vriend' van Huub? Ik wel, haha.. Heb maar een keer een uitzondering gemaakt voor een BH (bekende hyver).quote:
Misschien wel. maar wat levert het hem op?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Precies, dat zou je een keer moeten doen Huub, je zal ervan opkijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |