abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:57:22 #51
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59397009
Grappig he, dat ze zo snel ineens veel leren. Hier roept Anna vaak "papa bijten" omdat papa nooit uit zichzelf gaat ontbijten. Nu moet hij wel, ze wijst precies aan wat hij moet pakken. Ze gaat echt graag slapen, dat is echt super. En dansen is leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_59403549
Nou zeg hier zijn we dan eindelijk .....

Jets feest was waanzinnig! Best grappig dat ze nu al 1 jaar oud is Ik en Crook hebben ook erg genoten!

Sinds vrijdag probeert ze op handen en knieen te kruipen erg leuk om te zien!

Devin, hoe was jou verjaardagsfeest?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 15 juni 2008 @ 12:55:28 #53
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59404207
Mooi dat je zo genoten hebt, Beaker. Heb je nog een Jet-eet-taartfoto?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_59404312
Zie fototopic Ze vond overigens het plastic clowntje dat erbij zat lekkerder leuker
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 15 juni 2008 @ 14:22:13 #55
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59405856
Ik vind het niet slaapverwekkend Rocka, maar zeer informatief!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_59413147
heej Beaker, nog gefeli met je grote kleine meid, ga zo even in het foto-topic neuzen
ben erg benieuwd naar het jurkje na het taart eten haha

Meike krijgt idd misschien wel een tandje, gister ook al een enorm dunne luier, maar ik kan in haar mondje nog niet echt wat ontdekken wat op doorbrekend tandje lijkt, al krijg ik ook niet zoveel kans om te kijken
Verder gaat het redelijk met 'r, zo nu en dan even een poosje miepen en daarna weer op en top!

Leuk hoor, die alles begrijpende dreumesjes!
Meike begrijpt ook al heel veel, gooit allerlei rommel zelf in de prullenbak, zet de beker weer netjes op tafel als we dat zeggen, voetjes vegen, stampen....je kunt ze al echt kleine opdrachtjes geven en ziet idd dat ze er zelf ook van genieten!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 15 juni 2008 @ 21:17:38 #57
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59413888
Oef, ik ben gesloopt...
We zijn een half uur geleden thuisgekomen van Devin's verjaardagsfeestje en hij is na een snelle slok gelukkig direct in slaap gevallen. Zijn feestje was ontzettend leuk, alleen moeten we nu wel snel verhuizen om alle gekregen kado's kwijt te kunnen
We hebben ook iets nieuws: vandaag heeft hij van 10:30 tiot 12:00 uur geslapen en daarna helemaal niet meer Ondanks de drukte, de 23 gasten (incl. kinderen) , alle kadootjes, taart en ander leuks heeft hij dus geen behoefte gehad aan zijn eind van de middag-sklaapje. Hij heeft zich goed vermaakt, genoot van de aandacht en vond de ballonnen en slingers reuze interessant. Zijn verjaardagstaart werd na het uitblazen van het kaarsje direct onder handen genomen en hij likte de slagroom zo van zijn vingertjes
Hij kreeg daarna zelf ook een stuk en hij heeft er echt van gesmuld Net als van het ijs, de koekjes en de burrito's die ieder voor zich kon klaarmaken. Manmanman, we hebben zoveel eten over, de komende 3 dagen kunnen we nog chili con carne eten
Gelukkig duurt het nog heel lang tot hij weer jarig is!
.... met gevoel voor drama....
pi_59414092
Klinkt gezellig Kersjes!

Jet moet enorm bijkomen van haar verjaardag Op de een of andere manier vind ze die drukte op het moment zelf heel leuk, maar de dagen erna .......

Komt iemand dit bekend voor?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 15 juni 2008 @ 21:30:51 #59
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59414296

En hier hadden we toen ook nog het feest dat ze op de maandag na haar verjaardagsfeestje alles dunnetjes over deden op de creche. Ze was kapot.

Mijn ouders zijn op vakantie en nu is de tante van mijn vader overleden (die onlangs 100 is geworden). Nu waren de banden niet heel sterk, maar mijn vader komt er toch even voor terug. Zegt 'ie tegen mijn moeder (dat kon ik horen over de telefoon): 'jaaaaa, dan kan ik Anna lekker knuffelen en jij lekker niet. Ik hoop dat ze me nog herkent....'
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 15 juni 2008 @ 21:59:56 #60
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59415257
Beaker, Devin is nu ook keihard aan het huilen in papa´s armen Ik heb hem net ook al niet stil kunnen krijgen. Helemaal oversruur is hij, daar kon je natuurlijk op wachten...

Memmel, gecondoleerd. Wat een contrast; Anna net 1, oud-tante net 100.
pi_59415420
Inderdaad veel huilen en echt hoor, Jet is geen huilerd Vind het zo zielig! Ze ligt nu eindelijk te slapen, maar zo nu en dan schrikt ze wakker en zit ze rechtop in bed te brullen!

Kersjes, succes met Devin! Hopelijk kan hij de slaap snel vatten en slaapt hij vannacht goed!

Memmel, gecondoleerd!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 15 juni 2008 @ 22:27:25 #62
190853 RockabeIIa
pi_59416330
quote:
Op zondag 15 juni 2008 21:59 schreef Kersjes het volgende:
Beaker, Devin is nu ook keihard aan het huilen in papa´s armen Ik heb hem net ook al niet stil kunnen krijgen. Helemaal oversruur is hij, daar kon je natuurlijk op wachten...
Hier was het hetzelfde verhaal... En schuldig dat ik me gevoeld heb! 't Arme schaapje heeft er dagen last van gehad. Zijn 2e verjaardag ga ik niet zo druk regelen enzo. Opa, oma, taart en naar het zwembad ofzo?

Net trouwens ook weer huilen, huilen, huilen... Ontroostbaar! En aan zijn oren trekken, heel hard op zijn speen kauwen, zijn hele vuist de mond indrukken en weet ik veel wat nog meer. Hij is te moe om rechtop te gaan zitten, zo zielig. Ik heb net al dentinox gebruikt en een zetpil gegeven en hij slaapt nu net, alhoewel hij soms nog een beetje snift Arm dingetje... Ben benieuwd of hij nieuwe tanden erbij krijgt of dat ze gewoon aan het groeien zijn.

Memmel
pi_59416347
Al die indrukken ook.... arme kleintjes
Maar goed, dat zal morgen hopelijk een stuk beter gaan
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_59417056
Rocka, ik voel me ook best lullig hierover Arme schaapjes!
En tandjes krijgen .... oei, oei, oei dat is ook zo zielig! Beterschap voor Brent!

Op naar morgen en hopen dat het beter gaat!

Kersjes is Devin al minder gaan huilen?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_59429186
hier hebben we zaterdag Sarah dr verjaardag gevierd, helaas had ze toen 39,5 en voelde ze zich niet zo lekker.
zaterdagochtend was ze huilerig en 's middags ook.. en gisteren ook de hele dag. Denk toch te druk geweest voor haar.
Nog 4 dagen en ze is 2 jaar!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  maandag 16 juni 2008 @ 13:29:45 #66
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59430631
Kersjes, gaat het nu beter?

Rocka, dat hebben wij exact hetzelfde, die situatie! Ik gok op nieuwe kiezen, omdat we verder al alles binnen hebben. Hij heeft er in elk geval flink last van.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 16 juni 2008 @ 18:46:45 #67
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59438778
quote:
Op zondag 15 juni 2008 22:40 schreef Beaker het volgende:

Kersjes is Devin al minder gaan huilen?
Op het tijdstip dat je dat schreef was ik zelf al in slaap gedonderd. Met mijn kop bovenop het toetsenbord Er zijn zelfs foto's van

Vannacht ging best goed, 2 keer wakker geweest maar na het drinken sliep hij weer verder. Vandaag is hij met M. thuis geweest, lekker met zijn nieuwe speelgoed gespeeld en veeeeeel geslapen. Vanmiddag zelfs 3 uur achter elkaar, een unicum! Nu slaapt hij ook weer, ik heb hem niet gezien sinds ik thuis ben gekomen.

Rocka, goed plan ik ga Devin's 2e verjaardag ook iets bescheidener aanpakken denk ik. Maar pin me er niet op vast, misschien roep ik over 'n maand of 10 ineens heel iets anders!
  maandag 16 juni 2008 @ 20:13:34 #68
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59441394
Memmel gecondoleerd. Wel typisch dat zij net 100 was en Anna net 1.. wat een verschil
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_59443707
Mag ik even melden dat mijn kleine grote Floor achter de loopkar loopt ! Het geluid dat ze erbij produceert is het geluid van Mudley (geen idee of iemand naar die tekenfilm keek....) anyway...heel bijzonder volume.

Pien haar tenen zijn het doelwit van Floor en haar Wheely bug.
pi_59443969
Mudley Die ken ik nog wel

Hier ook iets aparts
Iris heeft vorige week ofzo haar duim ergens aan opgehaald, maar daar heb ik verder niet veel aandacht aan besteed, want ze haalt zich continue open Het bloedde niet, gewoon een schaafje ofzo.
Ze klaagde wel een paar keer over pijn in haar duim "Mama, pijn duim ". Ik kijken: zit er een gelig korstje op. Nog steeds niks raars, maar Iris wilde een pleister. Dus ik haar meegenomen naar de keuken, ik nog even pulken aan dat korstje, komt er opeens een dot pus uitzetten En Iris miepen natuurlijk Was dus niet zo onschuldig als het leek.....
Ik wilde morgen toch de huisarts bellen voor haar (ze zit he-le-maal onder de eczeem ), dus dan kan ik dat ook meteen laten zien...
  maandag 16 juni 2008 @ 21:38:37 #71
108648 cattie
lieve moeder
pi_59444066
He, wat naar LadyS. Beterschap voor Iris!
Mudley Floor!
pi_59444136
Oh jee....LadyS...morgen alles weer en iedereen weer opgeknapt, hopelijk. Echt goor zo'n pustoestand. Maar ja, tis eruit/ Deed het daarna nog zeer ?
Eczeem, dat lijkt me ook echt vervelend, vooral nu het mooie weer eraan komt (zwemmen enzo). Enig idee waardoor ze eczeem krijgt ?

Ik hoop dat Floor ook de lach van Mudley krijgt, lijkt me briljant !
pi_59445248
Nee, ik mocht er juist minder aanzitten

Dat eczeem is wel vervelend ja. Ze heeft er ook jeuk aan. Daar had ik eerder nooit wat van gemerkt (dus ik denk ook niet dat ze het had; nu zie ik haar echt krabben zo nu en dan, tot bloedens toe zelfs ). Voorheen had ze alleen wat kleine plekjes in haar elleboogholtes, oksels en knieholtes e.d. Nu krijgt ze ook allemaal droge plekken op haar buik, rug, armen (dus niet alleen op de "broeiplekken" zeg maar). Ik heb van de huisarts al hormooncrème gekregen voor de vurigste plekjes, maar nu het zich opeens zo uitbreidt, wil ik er toch naar laten kijken nog een keertje (of is dat overdreven? )
Ik weet dus niet waardoor het komt, ik weet ook niet zo goed hoe ik daarachter kan komen eigenlijk, dus vandaar maar naar de arts.
pi_59445360
Floor

LadyS, niet overdreven hoor. Misschien is ze allergisch voor iets en kunnen ze dat uitzoeken?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 16 juni 2008 @ 22:17:51 #75
190853 RockabeIIa
pi_59445428
Lijkt exceem trouwens op 1 van die pukkeltjesziektes? Vreemd en zielig hoor... Vind het zo sneu dat het zo erg jeukt. Ik haat jeuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')