abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:57:31 #1
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59321590
Het dreumestopic [1-2 jaar] deel 25

Kletsende, klimmende, ketende en soms kermende koters:

30 juni 2006: Daniel, zoon van nanalune en jojoja
30 juni 2006: Lucie Catharina Elisabeth, dochter van Macka66
5 juli 2006: Ive Lucas Tone, zoon van cattie
8 juli 2006: Kendahl Ro, zoon van Paradijsvogeltje
13 juli 2006: Ezra Sebastian, zoon van Belana en Kbot2000
***18 juli 2006: Jetske Julia, dochter van Sjak en Schanulleke ***
04 augustus 2006: Mikael, zoon van MeNicole en ke2v2in
09 augustus 2006: Ronja Megan Camille, dochter van owlet
14 augustus 2006: Romme Harmjan, zoon van kozakken
*** 19 augustus 2006: Anna, dochter van Yppy en Jarno ***
02 september 2006: Storm, zoon van Sugar
21 september 2006: Tristan, zoon van mjammetje
26 september 2006: Eva, dochter van linda856763
01 oktober 2006: Lis Mae, dochter van snoopy
02 oktober 2006: Simon, zoon van PM-girl
10 oktober 2006: Thies, zoon van Moonah
15 oktober 2006, Fons, zoon van Bass-Miss
01 november 2006: Kyllian Robin Jayden, zoon van Meimeltje en morpheus_at_work
02 november 2006: Brent, zoon van RockabeIIa
07 november 2006: Kaithlynn, dochter van Mibos
07 november 2006: Lotte, dochter van ik80
16 november 2006: Maud Janne Jacqueline, dochter van chacama
24 november 2006: Nune, dochter van Mwanatabu
16 december 2006: Jenna, dochter van Stiekumerd
16 december 2006: Juliette, dochter van poemojn
25 december 2006: Julia Rebecca, dochter van Suzanna
*** 5 januari 2007: Tijn Willem, zoon van E.T. en Swetsenegger***
17 januari 2007: Dana, dochter van Nikky
28 januari 2007: Jay Dean, zoon van Vivi
30 januari 2007: Quinten Mitchell, zoon van Beefcake en Shaolin
03 februari 2007: Milo Merlijn, zoon van Slaapmeisje en Klaasvaker
***21 februari 2007: Damian, zoon van appelsap en Sandertje21***
28 februari 2007: Meike Jolanda, dochter van XXXKarinXXX
12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978

[ Bericht 1% gewijzigd door Webkim op 23-06-2008 20:12:31 ]
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:59:18 #2
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59321659
Jeetje mina, ik gooi wat dicht tegenwoordig .

Affijn, kiezen, tanden. Wat ik niet wist is dat ze, als ze gaan wisselen, nog een extra setje kiezen krijgen. En die moeten dan door dat taaie kleutertandvlees.
Ruim de dentinox vooralsnog niet op, zou ik zeggen .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Jubileum moderator donderdag 12 juni 2008 @ 08:57:30 #3
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59326680
Ik pas alles even aan Leah, vind je niet erg he? deel 26 komt meestal na 25 (en dus niet 27 ) en ik heb het linkje even toegevoegd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:27:46 #4
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59335560
Vanaf morgen komt er weer een zwikje nieuwe dreumesen aan! En ben ik niet meer de jongste in het topic....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_59336410
Gisteren niet willen eten, vandaag niet willen slapen. 't Is wat... lekker ding!
(Kendahl dus, hé? )
-edit: hij maakte net een soort zinnetje: 'kijkn tootoo, tuut tuut.'

[ Bericht 10% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 12-06-2008 15:31:21 ]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_59340923
Ik moet even wat vertellen hoor. Julia is zo'n schatje. Ze praat nog bijna niet, maar vaak zingt ze wel (delen van) liedjes best verstaanbaar, heel apart. Ze zegt wel WAT dingetjes maar het is maar heel weinig vergeleken met Emma (bijna 30 woorden met anderhalf) en ik kan me bijna niet voorstellen dat Emma ECHT zoveel zei op die leeftijd! het lijkt eigenlijk gewoon onmogelijk.

Maar goed, net zat Julia bij haar papa op de bank, bij z'n hoofd. Ze was de hele tijd lief tegen hem aan het brabbelen, aaide door zijn haar heen... en het meisje wat bijna nooit kusjes geeft (bij hoge uitzondering krijg ik soms een smak of 'mmmmwah!' van haar) was haar papa elke keer kusjes aan het geven ...
Ik heb er een filmpje van gemaakt en misschien dat ik het ooit op m'n weblog ga zetten. Het was echt heel vertederend.
pi_59341320
Oh ja, zijn jullie dreumesen ook zo ondeugend? Julia houdt ervan dingen op haar eigen maniertjes te doen en is echt heel ondeugend vaak. Ze heeft ook een soort 'huiluurtje' 's middags omdat haar zussen dan op bed liggen en zij het saai vindt beneden. Dan gaat ze echt OVERAL om huilen en zeuren en na een half uur ben ik dat al goed zat meestal. Maar ja, gewoon even in de box zetten 'om af te koelen' helpt vaak wel. Wel lastig hoor.

Met aankleden en verschonen is het al helemaal een ramp, ze draait zich dan al krijsend constant om en wat ik ook doe, ze blijft tegenstribbelen. Misschien dat ik maar heel vrolijk moet gaan doen ofzo en dat dat helpt. Bij Emma was dat echt het enige wat hielp, haar aan het lachen maken.
pi_59347381
Julia klinkt lief!! (in je eerste bericht dan haha)
Het dramaqueen gehalte in dit topic stijgt met de dag dus, nu is Julia ook al lid van de club

Meike was gister een dagje ziek...zo ineens na het middagslaapje voelde ze warm aan
39,1...! hele middag en avond zielig, huilen enz....
Vandaag was ze er weer! Behalve eten en drinken nog niet zo, maar dat zal ook wel weer komen

Meike was vandaag (ja I know...alweer) Tweenies aan het kijken, en in een liedje komt het woord ijsjes voor. Zo gauw dat liedje begint (de melodie dan, dan is het woord nog niet eens gezegd) zegt ze al IJS!!!
Meike kijkt trouwens vaak 1 keer per dag een kwartiertje naar de dvd van de Tweenies. Zij eet al eerder dan ons,(mijn vriend is laat thuis, Meike wil om een uurtje of vijf wel graag wat energie naar binnenwerken) en als wij dan zelf gaan eten parkeren wij haar daar eventjes.....Meike in trance, en wij kunnen even rustig eten
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 12 juni 2008 @ 22:13:36 #9
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59348499
Alvast een hartelijk welkom voor Jet!
Fijne eerste verjaardag toegewenst!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 08:17:58 #10
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59354862
Jet, gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Welkom bij de dreumes-club!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_59357016
Jarige Jet gefeliciteerd! En papa en mama natuurlijk ook.

Aah lieve Julia! Hoewel ze ondeugend kan zijn klinkt het toch als een heel lief meisje.
Ik ben nu wel erg benieuwd naar het filmpje.

Wij gaan vandaag op vakantie naar Frankrijk, lekker een weekje weg!
Damian is vanaf maandag flink ziek geweest, 41 graden koorts. Het was even spannend of we wel weg zouden kunnen gaan maar vandaag lijkt hij eindelijk weer wat op te knappen. Hij heeft nog wel koorts maar het zakt nog steeds dus hopelijk kunnen we vanavond gewoon wegrijden met een koortsvrij mannetje.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:26:11 #12
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59357526
Jarige Jet

Appelsap, hopelijk is hij gauw weer beter. Misschien die verandering van omgeving...
  vrijdag 13 juni 2008 @ 15:16:54 #13
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59364738
Jarig Jetje.

Suzanne, Ik ben er bij Maud achter dat als ik ze betrek bij het hele gebeuren het al een stuk beter gaat. Ze pakt zelf de luier en de doekjes aangeven en tot slot als ik schoongemaakt heb, zelf ook nog even poetsen. Dan snel de luier om en staan om aan te kleden. Ik laat ze dus echt maar minimaal liggen. Uit en aankleden gaat bij Maud het beste staand of zitten en dan vind ze het ook nog leuk. 's ochtends en 's avonds hebben nog altijd de fles als stok.... die krijgt ze dan alvast op het aankleedkussen waardoor het verschonen al erg makkelijk gaat.

Appelsap, beterschap en veel plezier op vakantie.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 15:38:32 #14
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59365352
Anna is vooral heel enthousiast over de namen van andere kindjes die ze kent. Die kan ze echt door het huis gillen.
Verder is ze flink bezig met praten. Kan zelfs babekoe zeggen. Goh, wat hebben we gegeten toen het zo'n lekker weer was?

Welkom Jet. Leuk feestje gehad?

Veel plezier appelsap, al lees je dit vast pas als je weer terug bent.

Anna 'helpt' bij bijna alles. Dan gaat het wat makkelijker, vind ze ook erg leuk. Het duurt drie keer zo lang, maar is wel erg gezellig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 13 juni 2008 @ 17:28:25 #15
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59368145
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 18:15 schreef Suzanna het volgende:
Oh ja, zijn jullie dreumesen ook zo ondeugend? Julia houdt ervan dingen op haar eigen maniertjes te doen en is echt heel ondeugend vaak. Ze heeft ook een soort 'huiluurtje' 's middags omdat haar zussen dan op bed liggen en zij het saai vindt beneden. Dan gaat ze echt OVERAL om huilen en zeuren en na een half uur ben ik dat al goed zat meestal. Maar ja, gewoon even in de box zetten 'om af te koelen' helpt vaak wel. Wel lastig hoor.

Met aankleden en verschonen is het al helemaal een ramp, ze draait zich dan al krijsend constant om en wat ik ook doe, ze blijft tegenstribbelen. Misschien dat ik maar heel vrolijk moet gaan doen ofzo en dat dat helpt. Bij Emma was dat echt het enige wat hielp, haar aan het lachen maken.
Ondeugend? Kendahl? Nee....
Wij hanteren ook nog steeds de box. Zeker nu hij heeft ontdekt hoe hij op de barkrukken komt. Blijkbaar is de wil om iets te kunnen sterker dan de angst om ergens vanaf te vallen. Van de week viel hij achterstevoren naar beneden met zijn ruggetje op de punt van een kast. (van zo'n kruk af dus... )

Dat aankleden is ook herKendahlbaar... Tja, de ene keer werkt aan het lachen maken, de andere keer boos worden... Gewoon volhouden. Maar de laatste tijd is het al een stuk beter te harden. Hij helpt me dan om zichzelf aan te kleden. Hij kan ook zijn schoenen zelf aantrekken. Aan de goede voet!!! Volgens mij heeft hij onthouden aan welke kant het klittenband moet zitten.
pi_59372598
Jet

Anna wat knap 'babekoe'

Lis kan sinds kort haar eigen naam zeggen! Zo grappig. Alleen 'Morris' zeggen lukt haar niet.
En ze geeft ook aan dat ze een schone luier wil: luie, luie!

Ze is ook heel ondeugend maar vaak tegelijkertijd zo grappig dat je niet echt heel kwaad kan worden
Af en toe slaat of krabt ze. Dat vind ik echt heel vervelend en vind ik ook echt niet goed

Appelsap, fijne vakantie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 13 juni 2008 @ 20:17:02 #17
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59372648
Dat is eng, dat Kendahl zo naar beneden is gevallen. Was hij erg gewond?

Knappe Lis. Morris is ook wel een moeilijke naam. Boos worden is moeilijk he? Ik moet soms een paar tellen mijn ogen dicht doen, anders ga ik zo lachen van dat ondeugende koppie.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 13 juni 2008 @ 20:41:22 #18
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_59373186
Lotte zegt sinds vorige week ook haar eigen naam, inderdaad ook bijna niet te verstaan. Ook opa en oma zegt ze nu goed, en ze haalt eindelijk papa en mama niet meer door elkaar. (alhoewel wij het idee hadden dat dat bewust ging)
  vrijdag 13 juni 2008 @ 21:41:14 #19
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59374600
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 20:17 schreef YPPY het volgende:
Dat is eng, dat Kendahl zo naar beneden is gevallen. Was hij erg gewond?

Ik schrok me ook een aap. Ik heb hem eerst even laten liggen en voorzichtig gecontroleerd of er geen ernstige schade was. Toen het inmiddels blauw aangelopen ventje maar opgepakt. Hing helemaal slap van verdriet en schrik tegen me aan. Maar geen plek op zijn rug aangetroffen en hij doet ook niet gek nu... Dus ws met een sisser afgelopen.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 08:06:09 #20
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59382819

Nog wel een beetje drempelvrees, maar hier zijn we dan.
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 14 juni 2008 @ 08:07:37 #21
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59382824
Kersjes, die drempel is niet zo hoog hoor: kom binnen en welkom! En natuurlijk gefeliciteerd met je mannetje. Wat een kereltje is het al, he? Ik vind hem op de foto's ook echt al een dreumestoetje hebben.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 09:18:53 #22
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59383187
Dank je Memmel!

Devin heeft net zijn boterham gegeten zonder zijn handen te gebruiken! Ik had een stukje voor hem neergelegd op tafel en hij hapte het zo op. Toen hij het met het 2e stukje ook deed moest ik lachen en dat vond hij natuurlijk leuk. Zo heeft hij zijn hele boterham opgegeten
Ik zie hem een beetje driedubbel nu, heb zulke vochtige ogen steeds
.... met gevoel voor drama....
pi_59383646
Devin welkom! Jet is nu al niet meer de jongste

Bedankt voor alle felicitatie!
Gaan nu snel het huis opruimen, want er is hier een bom ontploft ..... rommel

Jet en Beaker
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zaterdag 14 juni 2008 @ 12:00:50 #24
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59384864
Devin, welkom
pi_59385591
Devin en Kersjes, welkom hier
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')