quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:09 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Omdat het een wereldrecord moet worden.
ja was effe in de warquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:08 schreef DaFrenk het volgende:
Ow.. je hebt je post al bewerkt![]()
Dan doet deze er niet meer toe
Volgens mij kan je bij 'Bladwijzers organiseren' je bookmarks backuppen (exporteren).quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:11 schreef Mindstate het volgende:
Verneukt dit ook al je bladwijzers? Zo ja, waar kan je die opslaan?
Ik heb zo'n geniale add-on genaamd Foxmarks. Weet alleen niet of er voor FF 3.0 ook al een Foxmarks-versie is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:11 schreef Mindstate het volgende:
Verneukt dit ook al je bladwijzers? Zo ja, waar kan je die opslaan?
Moeten ze 'm maar eerder aanbieden ... mensen hebben lang moeten wachten en dachten dan eindelijk dat het nu zo ver was, maar dan kun je het opeens pas laat op de dag downloaden.quote:
Ik gebruik firefox uren per dag, en paint niet. Calculator ook niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:40 schreef L.Denninger het volgende:
Maarehh....
Mis ik iets, of geilen er wereldwijd miljoenen nerds op een fokking ***webbrowser*** ??????
Ik bedoel, het is maar een programmaatje om html-pagina's mee te bekijken hoor, meer niet.
Gaan we nu ook met z'n allen doen alsof Paint van levensbelang is,
of wereldwijd downloads coordineren wanneer er een nieuwe calculator uitkomt ?
wat hij zegt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik gebruik firefox uren per dag, en paint niet. Calculator ook niet.
Dus wat lul je precies?
Das em heul niequote:Op woensdag 11 juni 2008 21:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://ftp.mozilla.org/pu(...)ightly/latest-trunk/.
Wat heb je voor problemen bij Gmail dan? Lijkt hier gewoon te werken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:55 schreef ruffian het volgende:
Denk dat ze nog een hoop aan het fixen zijn.
Gmail/Google Calendar wil nog niet helemaal.
Verschillende sites met TinyMCE willen nog niet....
Ik twijfel nog hoor, downloaden doe ik wel.
19.00 moet-ie er zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:45 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
wat hij zegt.
hij komt zeker amerikaanse tijd uit ofzo? ik zie hem nog niet op de site staan. de download dan
Hij laad gewoon niet door en na flinke tijd krijg ik basic html ofzoietsquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:02 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Wat heb je voor problemen bij Gmail dan? Lijkt hier gewoon te werken.
Maar als er al fixes komen, dan zullen die in de loop van de week/maand wel komen. De 3.0 versie is wel af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |