Thanksquote:Op zondag 15 juni 2008 13:51 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of diegene die die add-ons ontwikkeld hebben ze al compatible met 3 hebben gemaakt. Ik zou sowieso je profiel map backuppen voordat je update. Dan heb je altijd nog een basis om eventueel naar terug te gaan.
Maar als je Firefox 3 voor het eerst start controleert hij al je add-ons op compatibiliteit en volgens mij zoekt hij gelijk naar een eventueel nieuwere versie.
Anyway, overmorgen is het zo verBen erg benieuwd! Moet zelf ook nog even kijken of ik al m'n add-ons kan meenemen.
Over simpele beredeneringen gesproken te hebben.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Fijne onderbouwing weer
Maar dat kan ik ook niet verwachten van jou.
Ik gok van niet. FF1.5 update ook niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:46 schreef katerwater het volgende:
Ik neem aan dat FF2 automatisch zal updaten dinsdag?
19:00 uur dus, en dan zit ik denk ik al in de kroeg.quote:Fx3 will be released at 10 a.m. PDT (June 17th)
On June 17th, 2008 CloudStrife122 says:
Download Day starts on June 17th at 10 a.m. PDT. Check this out for local times: http://tinyurl.com/4e7fv5
Deze?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:52 schreef DaFrenk het volgende:
Ah, las eerst iets van 13.00 PDT. Dat zou dus nog later zijn.
Heb intussen maar de RC3 geïnstalleerd, hoogstwaarschijnlijk de final. Maar download hem vanavond natuurlijk wel nog even voor de download day
Paupers!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:49 schreef ruffian het volgende:
Op het forum van FF stond:
[..]
19:00 uur dus.
Nee, dat is de 3.1 alpha, alweer de nieuwe versie dus.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:53 schreef ruffian het volgende:
[..]
Deze?
http://ftp.mozilla.org/pu(...)ightly/latest-trunk/
*wacht wacht*quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:48 schreef IQM het volgende:
Het is vandaag download day, maar ik zie nog niks!
agreedquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:58 schreef speknek het volgende:
Willen ze een wereldwijd record, zetten ze de begintijd op PDT. Talk about massive fail.
Nope. Wen er aan en wees er blij mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:55 schreef veldmuis het volgende:
Kun je dat grafirritante pulldown ding in de adresbalk ook weer terugzetten naar het simpele maar prima werkende zoals dat in 2.x was?
Hoe matig. Ik vind het grafirritant werkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nope. Wen er aan en wees er blij mee.
idd laptop werd gewoon traag met firefox 2.0.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:59 schreef Dos37 het volgende:
Nou hopelijk gebruikt ie wat minder geheugen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |