Hier corrigeert hij wel gewoon Nederlandse taal? Heb je wel de Nederlandse FF gedownload?quote:Op zondag 15 juni 2008 03:05 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het is in feite dus geen toegevoegde functie in FF3, sterker nog, de nederlandse librairy is er nog niet voor FF3, dat is irritant daar ik erg slecht ben in de NL taal in de zin van spelling.
Nee ik heb een engelse (engels OS)...quote:Op zondag 15 juni 2008 03:10 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Hier corrigeert hij wel gewoon Nederlandse taal? Heb je wel de Nederlandse FF gedownload?
Dat verklaart het dan. FF3 is officieel ook nog niet uit dus ze kunnen er moeilijk al plugins voor online zetten.quote:Op zondag 15 juni 2008 03:13 schreef McKillem het volgende:
[..]
Nee ik heb een engelse (engels OS)...
Jammer dat ze dat nieuwe woordenboek nog niet even tussen de plugins hebben gegooid.
Mwah, bij jou werkt de controle. Het lijkt me dan dus dat ze al de juiste woordenboeken hebben.quote:Op zondag 15 juni 2008 03:14 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dat verklaart het dan. FF3 is officieel ook nog niet uit dus ze kunnen er moeilijk al plugins voor online zetten.
Dat is correct, maar die weet ik er zelf dan wel weer uit te vissen.quote:Op zondag 15 juni 2008 03:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij mij werkt het woordenboek van FF2 gewoon. Ik vind hem alleen niet zo goed aangezien hij geen rekening houdt met de Nederlandse regels voor samengestelde woorden, die geeft hij namelijk met een rood streepje aan. Als correctie biedt Firefox dan een spatie midden in het woord aan wat niet klopt.
Het is RC1, nog niet eens RC2 dus, om precies te zijn::quote:Op zondag 15 juni 2008 03:34 schreef Klonk het volgende:
Het is en blijft vaag, ik draai al een tijdje gewoon de 3, kwam binnen via een auto update van Ubuntu, week geleden ofzo. En geen rc of beta. Bevalt trouwens prima, dat dan weer wel
i stand correctedquote:Op zondag 15 juni 2008 12:09 schreef Farenji het volgende:
[..]
Het is RC1, nog niet eens RC2 dus, om precies te zijn::
3.0~rc1+nobinonly-0ubuntu0.8.04.1
Dat ligt eraan of diegene die die add-ons ontwikkeld hebben ze al compatible met 3 hebben gemaakt. Ik zou sowieso je profiel map backuppen voordat je update. Dan heb je altijd nog een basis om eventueel naar terug te gaan.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Blijven m'n add-ons werken als ik overschakel?
Is idd ook een gave browser!quote:
Thanksquote:Op zondag 15 juni 2008 13:51 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of diegene die die add-ons ontwikkeld hebben ze al compatible met 3 hebben gemaakt. Ik zou sowieso je profiel map backuppen voordat je update. Dan heb je altijd nog een basis om eventueel naar terug te gaan.
Maar als je Firefox 3 voor het eerst start controleert hij al je add-ons op compatibiliteit en volgens mij zoekt hij gelijk naar een eventueel nieuwere versie.
Anyway, overmorgen is het zo verBen erg benieuwd! Moet zelf ook nog even kijken of ik al m'n add-ons kan meenemen.
Over simpele beredeneringen gesproken te hebben.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Fijne onderbouwing weer
Maar dat kan ik ook niet verwachten van jou.
Ik gok van niet. FF1.5 update ook niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:46 schreef katerwater het volgende:
Ik neem aan dat FF2 automatisch zal updaten dinsdag?
19:00 uur dus, en dan zit ik denk ik al in de kroeg.quote:Fx3 will be released at 10 a.m. PDT (June 17th)
On June 17th, 2008 CloudStrife122 says:
Download Day starts on June 17th at 10 a.m. PDT. Check this out for local times: http://tinyurl.com/4e7fv5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |