Ik ben al 16 jaar moederloos. Ik had even hoop....quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:47 schreef Omkron het volgende:
Die heb ik wel vaker gezien hoor. Pure scams zijn dit. Maar wat moederloosheid nu is, of zou hij moedeloosheid bedoelen?
Ik heb er om die reden een foto van gemaaktquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:27 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zou een mooie ruggespraak zijn als het niet gewoon fout was.
ik zag laatst een blad waar iemand eindredaktrice van was.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:17 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Wat ik tenenkrommend vind is dat krantjes van supermarkten nog altijd spreken over:
AKTIE
REKLAME
PRODUKTEN
Terwijl die spelling al in 1995 (!) is afgeschaft.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch wel de fraaiste die ik ooit heb gezien
Arme rat
Engelse ziekte.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:06 schreef Theroin. het volgende:
Verschrikkelijk. Checkt niemand dat na of zo!?
Het is tegenwoordig ook nogal 'in' om overbodig spaties te gebruiken.
quote:Een frikadel, niet te verwarren met een frikandel, is een ronde compacte gehaktbal met bepaalde kruiden. Volgens het "Etymologisch woordenboek van het Nederlands" draagt de bal deze naam al sinds het einde van de 16de eeuw[1]. De frikadel wordt vooral in Europese landen gegeten, in Nederland is de frikadel niet zo bekend, hier is de frikandel bekender.
In de meeste streken van België daarentegen is een frikadel inderdaad een gehaktbal. De Nederlander moet daar om een Curryworst vragen om te krijgen wat hij thuis een frikandel noemt. In Duitsland moet erbij gezegd worden holländische Frikadel of "holländische Bratrolle", anders krijgt men de ronde gehaktbal zoals hierboven beschreven.
Think again.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:44 schreef ToT het volgende:
Ach over 10 - 15 jaar zijn de dingen die hier beschreven worden de norm i.p.v. de afwijking.
Megapool. Megagoed!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:37 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Is dat een televisie van Aldi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |