Dat dus.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:30 schreef fathank het volgende:
Wat bezielt je om een foto van je kind op FOK! te zetten
hahaquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat dus.
Over 15 jaar zit het kind zelf op Fok! en constateert dan dat elke scheet die hij als baby deed breed uitgemeten is op Fok! Inclusief pics en paints.
'Oh, ben jij de dochter van X? Ik hoorde dat jij pas met 17 maanden kon staan!'quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:34 schreef Viking84 het volgende:
Dat dus.
Over 15 jaar zit het kind zelf op Fok! en constateert dan dat elke scheet die hij als baby deed breed uitgemeten is op Fok! Inclusief pics en paints.
Ik ken iemand die heeft al een hyves voor zijn baby gemaakt inc. favoriete merken en zulksquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:40 schreef MASD het volgende:
Wedden dat die kinderen ook al een eigen account hebben voor als ze ouder zijn?
Net zoals baby's die een eigen Hyvesaccount hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:40 schreef MASD het volgende:
Wedden dat die kinderen ook al een eigen account hebben voor als ze ouder zijn?
GMTAquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heeft al een hyves voor zijn baby gemaakt inc. favoriete merken en zulks
Hotspots: moeders kut.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heeft al een hyves voor zijn baby gemaakt inc. favoriete merken en zulks
Boeiuh, waarschijnlijk zit ze dan toch met een banaan in d'r doosch voor de webcam.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat dus.
Ws organist in de gereformeerde kerkquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:46 schreef VoetbalHater het volgende:
DarkManta.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liefs.
Heeft 'ie die eerste foto nou gemaakt op de plee terwijl die een drol van 7 cm doorsnee aan het baren was?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |