Hier iig wel, en plaatjes in andere topics doen het wel.. Misschien dat iemand anders even kan bevestigen/ontkrachten.quote:

. Kleur shirt van God
. Kleur shirt van God  , dat kan alleen Hij natuurlijk
, dat kan alleen Hij natuurlijk  .
.

Bij mij ook niet. Niet in Vuurvos en ook niet in IE.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Hier iig wel, en plaatjes in andere topics doen het wel.. Misschien dat iemand anders even kan bevestigen/ontkrachten.
Edit: Ligt aan mij dus

Nee, dat is echt niet te doen. Zelfs als je de weg kent zul je er heel lang over doen (als je wilt gaan lopen).quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:50 schreef Miss_S het volgende:
is het station Rosmalen eigenlijk dichtbij ordina open?

Ik ging ook met de autoquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, dat is echt niet te doen. Zelfs als je de weg kent zul je er heel lang over doen (als je wilt gaan lopen).
 maar moest mijn vriendje op een station ophalen maar heb uiteindelijk voor Oss centraal gekozen
 maar moest mijn vriendje op een station ophalen maar heb uiteindelijk voor Oss centraal gekozen

Hey Robbie, regent het in 073? Live score doet nog niks en Misa moest volgens mij om 13.00 al starten.quote:

Vinkeloord?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Zit op dit moment vrij dicht bij het sportpark (hemelsbreed een paar honder meter) en het is momenteel droog, heeft wel geregend vandaag. Er staat een redelijk windje.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |