En heeft iemand al verklaringen bedacht? Ik vind het nog steeds superleuk om te volgen hoor, daar zeker niet van, maar m'n hersenen gaan steeds als een gek tekeer om alles weer terug te halen en te bedenken hoe het nou eigenlijk zit.
Wat ik ten eerste niet snap, is dat niet alle mensen in het vliegtuig van Sydney naar LA zaten (bijvoorbeeld Shannon). Want die zat er in de oorspronkelijke vlucht toch wel in?
En verder leek het in het begin alsof Jack zich realiseerde dat het vliegtuig niet neerstortte, en dat het 'plan' dus was gelukt. In het begin leek het alsof hij anderen herkende, of lag dat alleen aan mij?
En wie was dat ene vrouwtje ook alweer met die donkere krullen, die nu op het laatst nog samen met Sun was en die nu de leiding leek te nemen. Waarom weet zij zoveel? Heb ik dat gemist of weten we dat nog niet?
En heeft iemand een idee wie of wat John Locke nu is? Ik kan me er nog niet zoveel bij voorstellen...
Maar goed, ik heb me weer vermaakt, ben nog steeds nieuwsgierig en vind het nog steeds spannend, dus ik kijk gewoon weer uit naar volgende week!
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op
www.weeshuisperu.nl !