abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70407792
Ik kijk nu met mijn ouders Lost. Ik ken alle afleveringen al dankzij de USA downloads. Het zou echter fantastisch zijn als ik seizoen 6 net als mijn ouders voor het eerst zie. Weet iemand of de eerdere seizoenen inderdaad in maart kwamen en wanneer die datum aangekondigd werd?

Ik kijk seizoen 6 alleen met mijn ouders voor het eerst als hij vroeger komt dan deze belachelijke juni tijd.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_70418430
Ik dacht 'laat ik eens Lost gaan volgen' en met dat overzicht erbij gisteren ging dat toch best goed! Ik vond de eerste aflevering wel wat verwarrend soms met al die verschillende tijden, maar wel erg leuk.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 16:43:08 #53
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_70427030
Ik vond de eerste aflevering erg tegenvallen eerlijk gezegd. De koek is wat mij betreft een beetje op. Hopelijk verbetert het nog, want ik wil sowieso wel de laatste twee seizoenen en het einde zien.
pi_70430033
ah zenden ze het nu eindelijk in ndl weer eens uit
wij zijn allang klaar met kijken
what you see, is what you get!
pi_70433183
Ik vond 'the story so far' wel goed in elkaar gezet met die twee enthousiaste gasten erbij..
Einde bericht
pi_70434631
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 10:14 schreef jewezemichiel het volgende:
Ik dacht 'laat ik eens Lost gaan volgen' en met dat overzicht erbij gisteren ging dat toch best goed! Ik vond de eerste aflevering wel wat verwarrend soms met al die verschillende tijden, maar wel erg leuk.
Gewoon bij het begin beginnen, anders is het zo ontzettend zonde.
pi_70446642
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 21:30 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Gewoon bij het begin beginnen, anders is het zo ontzettend zonde.
Ik denk dat ik die DVD's van eerdere seizoenen ook wel binnenkort koop/andesr aan kom. Maar wat ik zag stemde me hoopvol.
pi_70456131
Ik heb het vandaag gezien. Goed vervolg, ik zit er weer helemaal in.
Het is en blijft een Topserie.

pi_70466766
Shit, heb helemaal gemist dat het weer begonnen is......
pi_70468149
Gisteren Lost teruggekeken. Had het opgenomen. Fijn die story so far, even alles snel van a tot z, zodat je er weer in komt.
De eerste aflevering van seizoen 5 - beetje moeilijk te volgen doordat er veel tijd gereisd wordt maar zeker een mooi begin. Ben benieuwd hoe Locke nu dood gaat en hoe de 6 personen op het eiland terug gaan keren.
  maandag 29 juni 2009 @ 06:50:04 #61
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_70468208
Ik snap niet waarom ik die scene met Ben en zijn vader in het busje gemist heb; het moment waarop hij zegt dat hij ze allemaal gaat vergassen. Welke afl. was dat?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 29 juni 2009 @ 09:33:23 #62
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_70469446
quote:
Op maandag 29 juni 2009 06:50 schreef SEMTEX het volgende:
Ik snap niet waarom ik die scene met Ben en zijn vader in het busje gemist heb; het moment waarop hij zegt dat hij ze allemaal gaat vergassen. Welke afl. was dat?
"The Man Behind The Curtain"
Aflevering 20, seizoen 3.

offtopic / SEMTEX:
Ik heb het idee dat er niet veel Helmonders, kijkers van "Lost" zijn...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 29 juni 2009 @ 18:13:15 #63
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_70486390
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:33 schreef Patch het volgende:

[..]

"The Man Behind The Curtain"
Aflevering 20, seizoen 3.
Thanks!
quote:
offtopic / SEMTEX:
Ik heb het idee dat er niet veel Helmonders, kijkers van "Lost" zijn...
Ik moet je teleurstellen, ook ik ben geen Helmonder (meer) .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 29 juni 2009 @ 18:17:33 #64
22457 Patch
pi_70486525
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:37:35 #65
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_70509099
Jaaa ik vond het weer superleuk! Alleen al heerlijk om die Lost-geluiden te horen wanneer het logo verschijnt aan het begin en eind. Zat er meteen weer helemaal in.

Nou ja, die recap was wel heel handig. Vooral van seizoen 4 was ik toch het een en ander vergeten, en het was zelfs helemaal aan mij voorbij gegaan (of dat was ik ook vergeten) dat er ten tijde van het Darma initiative ook al 'others waren' en dat dat de 'others' van nu zijn. Maar goed, ik ben weer bij. Hoop wel dat ik van iemand een dvdtje kan krijgen met heel seizoen 5. Ik kan namelijk niet meer opnemen en kan het meteen komende vrijdag al niet meer zien. En dan kan ik lekker in één ruk doorkijken
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_70606312
ligt het nou aan mij of lijken Emilie de Ravin en Cariba Heine heel erg op elkaar?
zit wel veel leeftijdsverschil in, maar toch...

Emilie is Claire en Cariba is Rikki uit H2O:Just add water, welke op zondagochtend op NL3 uitgezonden werd.

nou ja het zal wel aan mij liggen...komt misschien wel door het australische accent.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:18:36 #67
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_71092067
Ben ik nog de enige die Lost aan het volgen is?

Kan het helaas niet elke vrijdag zien en niets opnemen, dus dan maar wat downloaden... Heb de afleveringen van gisteren nog niet gezien, maar het is wel weer spannend iig!

Wat ik me vooral afvraag: wie is die vrouw met haar kaarsen enzo, waar ze moeten verzamelen zodat ze terug naar het eiland kunnen? Ze komt me heel bekend voor, maar ik kan het me niet meer herinneren...
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:23:45 #68
22457 Patch
pi_71092194
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:18 schreef Foeske het volgende:

Kan het helaas niet elke vrijdag zien en niets opnemen, dus dan maar wat downloaden... Heb de afleveringen van gisteren nog niet gezien, maar het is wel weer spannend iig!

Wat ik me vooral afvraag: wie is die vrouw met haar kaarsen enzo, waar ze moeten verzamelen zodat ze terug naar het eiland kunnen? Ze komt me heel bekend voor, maar ik kan het me niet meer herinneren...
Je kent haar van een aflevering met Desmond

She worked at the store where Desmond went to buy an engagement ring for Penny during his first time shift after he turned the failsafe key.

When she showed him a ring and Desmond told her he would take it, she seemed upset and responded by telling him he would not. After Desmond refused to give the ring back she explained to Desmond that she knows his name, he will break Penny's heart, he will not marry Penny, instead entering the sailing race to prove Penny's father wrong, and he will go to the Island and press the button for three years until forced to turn the failsafe key. She said that if he "doesn't do those things," that "every single one of us is dead."

When Desmond refused to give the ring back, she decided to take a walk with him. While on their walk, she drew Desmond's attention to a man wearing a suit and red sneakers, saying it was a "bold fashion choice." As she and Desmond sat on a bench, she tried to explain to Desmond that he must not ask Penny to marry him. She said that it was his "path" to go to the Island. At this point in the episode, it could be noticed that she was wearing a pin, an ouroboros, a circular serpent with its tail in its mouth, a symbol in alchemy representing life as a cycle. But this particular one wasn't eating its tail.

Suddenly, a large crash was heard behind them as the scaffolding from a construction job falls to the ground. As she and Desmond turn around, a pair of legs with red shoes were shown sticking out from under the pile of rubble. As Desmond realized this is the man she pointed out earlier, she admitted to knowing that he would die. When confronted by Desmond as to why she did not warn the man, she informed him that he would have been hit by a taxi the next day, and if she had warned him about that he would have broken his neck in the shower. As Desmond stared blankly at her, she explained that the universe has a way of "course correcting" (a phrase Desmond later recites to Charlie), and that death cannot be avoided. Her last words to Desmond were that pressing the button is the only great thing he will ever do in his life. ("Flashes Before Your Eyes")

She also appeared in a photo on the desk of Brother Campbell. ("Catch-22")
pi_71104892
quote:

euhm denk ut
via amerika gevolgd dus allang en breed klaar
what you see, is what you get!
pi_71106912
Same here. Elke week gedownload en gekeken.
pi_71106947
quote:

Ik kijk ook nog steeds. Nog 1 aflevering en dan ben ik weer helemaal bij.
  zondag 19 juli 2009 @ 00:14:44 #72
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71107225
Ik kijk ook nog steeds trouw Vind die dubbele afleveringen wel fijn eigenlijk
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71112456
quote:
Ik denk dat er weinig fans van de show zijn die het geduld hebben om te wachten tot een Nederlandse zender de afleveringen uitzendt die maanden daarvoor al te kijken zijn.
  zondag 19 juli 2009 @ 13:13:45 #74
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71115610
Ik heb wel het geduld gehad om te wachten, blijf me iedere keer weer verbazen over de slechtheid van Benjamin Linus.
pi_71116957
quote:
Op zondag 19 juli 2009 11:05 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ik denk dat er weinig fans van de show zijn die het geduld hebben om te wachten tot een Nederlandse zender de afleveringen uitzendt die maanden daarvoor al te kijken zijn.
Precies. Ik kon niet meer wachten om te kijken toen seizoen 4 was afgelopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')