Mijn ex had er welgeteld 3 maanden over nagedacht, zonder het mij te vertellen. Had wel het vermoeden dat ze twijfelde, maar omdat ze op reis was al die tijd is communiceren ook wat lastig. Toen ze terugkwam was de beslissing al genomen; en als vrouwen er zo lang over hebben nagedacht dan is er geen weg terug. Ze zal nog wel veel van je houden, maar dan op een andere manier... Succes TS, het is een zware weg...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:30 schreef wortels het volgende:
Verdorie, als je van elkaar houdt, dan kun je toch eerst proberen om er samen uit te komen... Het moet heel vervelend voor je zijn dat ze dit zo buiten jou om beslist heeft.
Heel veel sterkte...!
Daarom raken mannen altijd zo gefrustreerd. Zeg gewoon waar het op staat. Ik heb mijn ex er duidelijk mee geconfronteerd, hoe lang ze twijfelde en waarover. Het komt hard aan, maar je weet waar het aan schort, en mogelijk kan je dingen veranderen aan jezelf voor een volgende relatie. Zelfreflectie en dan weer doorgaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:37 schreef shut.up.and.love het volgende:
Wat Nies en wat anderen al zeiden, de gevoelens zijn niet opeens weg, ze zit hier al heel lang mee. Ik was vroeger () net zo in twee relaties, ik vond mijn partner super lief e.d. en hield van hem, maar "het" was er gewoon niet (meer). Maar omdat je toch gewend aan elkaar raakt en de ander geen pijn wilt doen, blijf je het proberen.. je blijft in een soort " comfort zone". Na een tijdje realizeer je je opeens dat het gewoon niet meer werkt, maar ja hoe vertel je je partner dan? "Schat ik ben al een half jaar niet gelukkig, ik wil ruimte" ? Het is voor haar makkelijker om te zeggen dat het plots is en dat ze het zelf niet begrijpt blabla.
Sterkte ermee, maar realizeer je dat zij duidelijk niet "the one" voor je is, en wees blij dat het niet langer duurde dan nodig was.
Erg sterke opmerking.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je nu geforceerd gaat doen, verlies je alleen maar sneller. (wat op zich goed is, maar kennelijk niet je doel)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |