Dat vind ik heel anders dan zingen dat een opleiding niet goed is. Want dat is persoonlijk. En als het zo stil is aan de overkant kan je daar als overkant nog wat aan doen door herrie te maken en je eigen team aan te moedigen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:30 schreef Bravebart het volgende:
Dan kan je dingen als "Het is stil aan de overkant" ook wel niet vinden kunnen, maar ik ken niemand die dat niet zou meezingen als je hele vak dat zingt
Nou, ik kwam binnen tijdens mijn eerste lessen en dan ga je gewoon ergens zitten hoor. Daar hoef ik echt niet persé iemand voor te kennenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou eigenlijk kan dat niet, aangezien college en practica gelijk los gaanStel je voor je komt de collegezaal binnen en kent nog totaal niemand, dan is dat toch totaal niet relaxt? Weet je totaal niet waar je moet gaan zitten, met wie je moet gaan samenwerken etc.
Heb ik gelukkig weinig last vanquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:34 schreef Bravebart het volgende:
Hoezo verplicht? Dat krijg je juist als je in een projectgroep wordt gestouwd met mensen die je niet mag maar waar je toch mee samen zal moeten gaan werken.
Ja en als studie is het dus zaak om de rest te overstemmenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat vind ik heel anders dan zingen dat een opleiding niet goed is. Want dat is persoonlijk. En als het zo stil is aan de overkant kan je daar als overkant nog wat aan doen door herrie te maken en je eigen team aan te moedigen.
Waar ik helemaal niet tegen kan is het ontgroenen met alcohol. Als je dat doet bij een eerstejaars dan ben je in mijn ogen lager dan laag. Dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd. Alcohol is schadelijk voor iemand en als die persoon het niet wilt dan hebben ze pech.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ontgroeningen gaan soms wel vrij ver ja
Dat wordt je zowiezo... Dus die introweek heeft totaal geen zin...quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo verplicht? Dat krijg je juist als je in een projectgroep wordt gestouwd met mensen die je niet mag maar waar je toch mee samen zal moeten gaan werken.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik gelukkig weinig last van
Maar dan moet je maar volwassen genoeg zijn om er een goed resultaat uit te krijgen. Later op je werk zul je ook echt niet iedereen aardig vinden
Gelukkig kan ik met het grootste deel van mijn klasgenoten prima samenwerken. Maar bevriend, nee, totaal niet.
Veel plezier!quote:
Mmh, het lijkt mij toch veel fijner om gewoon al wat mensen te kennen. Maargoed, voor mijn opleiding was het ook min of meer essentieel aangezien wij gelijk met practica en projecten begonnen...quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou, ik kwam binnen tijdens mijn eerste lessen en dan ga je gewoon ergens zitten hoor. Daar hoef ik echt niet persé iemand voor te kennenEn samenwerken dat moet de opleiding gewoon een week of twee weken laten gaan en ze later laten kiezen.
Veel plezierquote:
Dan leer je ze wat mij betreft snel genoeg kennenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:39 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, het lijkt mij toch veel fijner om gewoon al wat mensen te kennen. Maargoed, voor mijn opleiding was het ook min of meer essentieel aangezien wij gelijk met practica en projecten begonnen...
Jullie mogen niet je eigen projectgroepen kiezen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:36 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat wordt je zowiezo... Dus die introweek heeft totaal geen zin...
Ik kende wat mensen maar de mensen waar ik uiteindelijk het fijnste mee samenwerkte en bevriend raakte waren juist de mensen waar ik NIET mee omging tijden openingsweekquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, het lijkt mij toch veel fijner om gewoon al wat mensen te kennen. Maargoed, voor mijn opleiding was het ook min of meer essentieel aangezien wij gelijk met practica en projecten begonnen...
Wij niet. Ja 1 of 2 keer, zo blij dat we waren, konden we eindelijk in onze eigen groepjes.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jullie mogen niet je eigen projectgroepen kiezen?
Zoals de leraar bij ons op de middelbare school zei over het samenwerken met een profielwerkstuk:quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:41 schreef Yesse het volgende:
Ik kende wat mensen maar de mensen waar ik uiteindelijk het fijnste mee samenwerkte en bevriend raakte waren juist de mensen waar ik NIET mee omging tijden openingsweek
Jezusquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij niet. Ja 1 of 2 keer, zo blij dat we waren, konden we eindelijk in onze eigen groepjes.
In het eerste jaar niet nee. Het 2e jaar welquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:
Dat dusquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:38 schreef Yesse het volgende:
Helemaal mee eensSamenwerken gaat niet om aardig vinden. Het gaat om leren omgaan met mensen waar je in het normale leven juist niet mee om zou gaan. Je weet niet wie je treft in een baan later. En dan kan je gewoon simpelweg niet kiezen.
In sommige vallen wel, in andere gevallen niet..quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Profielwerkstuk deed ik alleen...quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals de leraar bij ons op de middelbare school zei over het samenwerken met een profielwerkstuk:
De mensen waar je graag een biertje mee drink, zijn niet altijd de beste mensen om mee samen te werken
Ik ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:50 schreef Yesse het volgende:
Profielwerkstuk deed ik alleen...
quote:Over stijldansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |