waarom arnhem ?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja, ik zoek dus vort een kamer in Arnhem, liefst bij Presikhaaf in de buurt
das mooiquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:48 schreef LastRequest het volgende:
Quote uit het lijstje indicatoren dat ik moet bewijzen:
[..]
dat was de grapquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:54 schreef Aibmi het volgende:
[..]
a) Daar ben ik niet
b) Iedereen betaalt daar sowieso om binnen te komen?
iddquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:56 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Maar ik woon wel om de hoekAlleen vind ik het een beetje zonde van 14 euro om daar heen te gaan en me dan zo hard te vervelen dat ik weer naar huis ga
zie 2 posts hierbovenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:16 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Online niet nee, maar ik ben wel eens echte internethelden tegengekomen(die in het echt dus oersaai waren..)
Deja Vu...quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:16 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Online niet nee, maar ik ben wel eens echte internethelden tegengekomen(die in het echt dus oersaai waren..)
Ga terug naar HTS Autotechniekquote:
Nu twijfel ik weerquote:
as usual: neequote:Op woensdag 11 juni 2008 18:25 schreef Mikkie het volgende:
En jullie hebben er weer een topic doorheen gejaagd.
Ik heb zeker niks gemist?
ken je dupje dan ? of bedoel je voor haar meet gewoon eentjequote:Op woensdag 11 juni 2008 18:27 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Nu twijfel ik weerMaar ik zit er over na te denken om dan gewoon een pre-dupje-meet hier te doen met wii
Maar daar ga ik eens goed over nadenken
wie dan.. martinquote:
Als het zo duidelijk is... Dan is het wel ernstig zegquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wie dan.. martin? miss kun je bij hem in huis gaan wonen
Gewoon paar uur voor het feest hier met wiiquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ken je dupje dan ? of bedoel je voor haar meet gewoon eentjeklinkt goed
ik kom
en gewoon savonds van 7 tot 11 ofzo is altijd goed toch
?
ik ben alweer vergeten hoelaat t feest begonquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:32 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Gewoon paar uur voor het feest hier met wiiWoon ongeveer 5 minuten fietsen van dupje af.
Het niveau daalt hier als ik er niet benquote:
Ik vond het ook al een goed ideequote:Op woensdag 11 juni 2008 18:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ben alweer vergeten hoelaat t feest begonmaar ik vind het best
wie maakt de paintquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik werd gepwnd door de lekkere friettent.. Was ie gewoon dicht vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |