Eten we vanavondquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:17 schreef warrel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heb ik al lang niet gegeten..
Is dat waar eerst El Mama zat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:08 schreef m-kay het volgende:
[..]
Die smerige friettent op de Binnenwatersloot. Tegenover die fantastische shoarmaboer Kobi's grill..
Ah, er is een plaats vrij begrijp ik?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eten we vanavond
Oh...je at thuis
El Mama zit in hetzelfde rijtje als Kobi's toch? Alev zit aan de overkant...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:35 schreef frenchfries het volgende:
[..]
Is dat waar eerst El Mama zat?
Altijdquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:36 schreef frenchfries het volgende:
[..]
Ah, er is een plaats vrij begrijp ik?
El Mama is niet meer!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
El Mama zit in hetzelfde rijtje als Kobi's toch? Alev zit aan de overkant...
Wtf, is El Mama weg?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:02 schreef frenchfries het volgende:
[..]
El Mama is niet meer!
Kobi's ben ik in die 4 jaar eigenlijk nooit geweest
De uiensaus van Kobi'squote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:02 schreef frenchfries het volgende:
[..]
El Mama is niet meer!
Kobi's ben ik in die 4 jaar eigenlijk nooit geweest
Griegstraat, dan tussen Vidomes en het Kegelhuis, naast de fietsenmaker(als die er nog zit).quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:33 schreef frenchfries het volgende:
[..]
Net voorbij de hoven, aan het einde van zo'n zijstraat naar links.
Care.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Griegstraat, dan tussen Vidomes en het Kegelhuis, naast de fietsenmaker(als die er nog zit).
En de c1000 waar jullie het over hadden is op de Vrijheidslaan.
Zo ik heb gesproken
Ja al best een poosje ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf, is El Mama weg?![]()
![]()
Vooral een keer doen, echt super![]()
En een puicke Egyptenaar met snor als baas
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:11 schreef frenchfries het volgende:
[..]
Ja al best een poosje ook
Heb laatst mijn halfvolle stempelkaart ook maar weggekieperd
Tuurlijk, onkruid vergaat niet tochquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tuurlijk, onkruid vergaat niet toch
Ik zit volquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:15 schreef frenchfries het volgende:
Hoe gaat het met jou dan?
Bij Kobi?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zit volHeerlijk uiteten geweest vanaaf
![]()
En gisteren ookal![]()
Ik dacht even dat ik je gisteren in de KB zag. Maar dat was je niet. Toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 @ 00:04 schreef seekfaM het volgende:
Zo laat men gezicht hier ook weer eens zien
Terug van vakantie
Nee mij kan je daar niet tegen zijn gekomen mag ik hopen :pquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:09 schreef frenchfries het volgende:
[..]
Bij Kobi?![]()
[..]
Ik dacht even dat ik je gisteren in de KB zag. Maar dat was je niet. Toch?
Marktzicht in Dordrecht:quote:
Pff, wij eten veel lekkerder als we zelf kokenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Marktzicht in Dordrecht:
Als eerste kregen we een gegratineerde oester... voor het eerst dat ik echt van een oester heb genoten![]()
Daarna kregen we:
-gelei van bietjes en rode port met room en rivierstaartkreeftje
-tartaartje van schotse zalm met een wasabidressing
-blinie met hangop van ricotto en gerookte paling
Het hoofdgerecht:
-gestoomde zeewolffilet gevuld met spinazie en gerookte zalm met een milde kreeftensaus
Nagerecht:
-pannacotta met aardbeien, amarenenroomijs en een mousse van witte chocolade
Gisteren hebben we in Delft in de Pijpenla gegeten, ook meer dan verrukkelijk. Had o.a. eend in portsaus op
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pff, wij eten veel lekkerder als we zelf koken
Nou eigenlijk is het een jongeren vereniging, maar dat komt wel ongeveer neer op studentenvereniging jahquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:54 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben nog nooit in de Koornbeurs geweest
De Koornbeurs is een studentenvereniging, cafe, restaurant, discotheek, theehuis en een cultuurpodium in 1? Best wel groot dan
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:37 schreef luckass het volgende:
Ga vanaf maandag studeren in delft, intro was wel tof.
Heb helaas nog geen kamer...verkapte ik-heb-een-kamer-nodig-post
Nee sorryquote:geslacht: Man
Mee eensquote:Op donderdag 28 augustus 2008 03:51 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nou eigenlijk is het een jongeren vereniging, maar dat komt wel ongeveer neer op studentenvereniging jah
En restaurant, nouja open mensa. Maar je kunt er altijd prima eten voor weinig geld, dus da's wel een aanrader! En het is altijd gezellig als je in de kelder (het café) dropt
ARquote:
Ja, onze afvoer was een beetje verstopt, dus ik laat een bypass aanleggen naar het hoofdriool.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:46 schreef mcDavid het volgende:
Die hei-installatie voor je deur, is die van jou Bart?
Wil je dan voortaan je teringzooi weer opruimen voordat ik er langs moet met mijn verse TBS voer?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 @ 19:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, onze afvoer was een beetje verstopt, dus ik laat een bypass aanleggen naar het hoofdriool.
Vers?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wil je dan voortaan je teringzooi weer opruimen voordat ik er langs moet met mijn verse TBS voer?
*zucht*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |