heldquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb anders vanmorgen nog een heule grote koffer de trein in gedragen voor zo'n blondje die 'm wel erg zwaar vond, ondanks m'n witte guppie-oordoppen.
quote:
Ahhh nu ben je verliefd en wil je met haar trouwen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb anders vanmorgen nog een heule grote koffer de trein in gedragen voor zo'n blondje die 'm wel erg zwaar vond, ondanks m'n witte guppie-oordoppen.
iPod. Overigens is de Zune beter.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:54 schreef mooiboi89 het volgende:
Ja ik word ook schijtziek van die I-podmongolen.
Waar gaat dit nou weer over?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:54 schreef mooiboi89 het volgende:
Ja ik word ook schijtziek van die I-podmongolen.
Oh Noes, zijn we 't toch een keer eens.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:03 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben net naar de supermarkt gefietst met de oortjes van mijn iPod in. Lekker muziek luisteren tijdens het boodschappen doen jeweetz. Als ik in de rij bij de kassa sta doe ik ze uit, wel zo respectvol voor degene achter de kassa. Als ik weer wegga doe ik ze weer in en fiets ik lekker naar huis.
Ik zie het probleem niet.
Je mag wel bij ons clubje?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh Noes, zijn we 't toch een keer eens.
Same here.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:03 schreef XiChico het volgende:
Ik heb ook altijd oordopjes in als ik buiten ben. (Behalve als ik met vrienden enzo ben) In de supermarkt enzo doe ik ze wel even af of hangen ze in mijn shirt.
Je kent toch niemand, dus waarom zou je je niet mogen vermaken tijdens het fietsen met je eigen muziek? En als je een pokkeind moet lopen is wat muziek ook aangenaam. Jij luisterd in de auto toch ook naar radio/cd/mp3?
En hier ook.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |