Dat is een M4 stuk verdriet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:49 schreef Lyzio het volgende:
Wie heeft zijn wapen trouwens nog? Ah, de oude vertrouwde M16..wat een stuk schietijzer was dat.
[ afbeelding ]
Dit schatje liet me goed slapen.
Ik had d'r vier.quote:
Hoe verzin je het.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:41 schreef Lyzio het volgende:
WATCH IT FELLA! BOOBYTRAP! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! CHARLES!!!!!!!!!!!!!!
Ik weet nog dat ik mijn gehele M16 in het luchtledige leegpompte al schreeuwend. 's Nachts wordt ik hier wakker van en dan pomp ik mijn piemel leeg in mijn vriendin, ook schreeuwend. Het is een goede manier om het trauma te verwerken. Zegt mijn vriendin.
Je kloon weer van stal gehaald?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:23 schreef veteraan het volgende:
Tssk,
De Vietnam-oorlog was een mietjesoorlog. Een schoolreisje voor Amerikaanse pubers. En bovenal: een bliksemafleider voor de Eerste en Tweede grote Lombok-oorlog. Dat eiland was de ware hel. De Lombokenaren konden achter elk bosje zitten, die wanhoop die je dan ervaart is zeldzaam. Om onze tegenstander angst aan te jagen lieten we ons scalperen. Als we ons dan in de bosjes verstopte prikten, de bladeren afschuwelijk tegen ons huid-loze zenuwstelsel. En we aten alleen maar houtskool, en als we geluk hadden op zondag zand. Maar zelfs daarvoor moest je diep graven.
Die ring zal mijn vader super vinden, hij is verzamelaar van dat soort dingen. Zal eens kijken of hij het wat vindt vanavondquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:37 schreef NTCE het volgende:
Na een begin van onze pracht en hartverscheurende verhalen, is het tijd om aandacht te schenken aan een collectie van deze prachtige verzamelobjecten voor DE echte veteraan onder ons.
Vietnam ring: ¤54.99 (excl. verzendkosten)
[ afbeelding ]
Vietnam pet (bushbush-je weet tog): ¤12.49
[ afbeelding ]
Vietnam pet, collecters item, voor hij die meer lood in zich heeft dan tandvullingen. ¤22.49 (opvallend/paars - negroïde uitvoering)
[ afbeelding ]
Vietnam horloge: ¤79 (ja ja ook bij ons moet de schoorsteen roken, bang-bang, hop-hop, halen die klok)
[ afbeelding ]
Goohohoho.. Die gast heeft het lekker warm gehad!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:54 schreef Xaverius1337 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn makker ( ja het was een spleetoog) werkte stiekem voor ons zonder dat die verdomde spleetogen iets wisten. Op een dag kwamen ze erachter en hebben ze hem op straat afgemaakt. in koele bloede dwars een kogel door zn hoofd. Het bloed spoot aan de andere kant er wel een meter uit!. Ik kan nog steeds geen tomatensoep eten.![]()
Zelf zat ik uit mijn vliegtuig napalmbommen op die jappen te flikkeren. Me makkers op de grond en maakten weleens foto's van wat ik had aangericht. Deze vond ik nog in me helm.
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:33 schreef NTCE het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden, maar het was zeker tijd voor een online reunie van alle oud gedienden in Vietnam en ook Cambodja, Laos. Na 3 maanden te hebben gezeten in Saigon (Thành Phô Hô Chí Minh), heb ik het stedelijk gebied verlaten en zijn we over gegaan naar de dichtbegroeide jungle en vocht daar met de hardheid van Buon Enao.
Codenaam: Ortega (SpecialForces)
[ afbeelding ]
(van links boven tot en met rechts onder)
Jeroen Patrijs: Een van mijn kameraden, gestorven in 1981, doodgereden tegen een boom (psychische stoornis) hij liet een hond na, god hebbe zijn ziel.
Pou Mhet: Verloor in '68 zijn beide benen, landmijn (USSR TP1), momenteel werkzaam in een chipsfabriek.
La Li Nguyen: POW, ingezet in de NL special forces, dakloos (regio zuid-holland.)
Ricardo Ooster: '92 in detentie, 12 jaar cel, voor verschillende criminele activiteiten, huidige woon of verblijfplaats: onbekend.
Maurits van Wijk: geen gegevens over bekend.
Jeffrey Sprangel: Doodgeslagen door een geestelijk gehandicapte.
Andere compagnies en eenheden, meld je hier en praat mee over onze gebeurtenissen...
Welcom in de Vietnam reunie!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:54 schreef Emielw het volgende:
Ik weet het nog goed, het was zomel '68. Ik en m'n kameladen zaten de wachten tot de amelikanen zich dulfden te veltonen. Nooit had ik zo lang stil gezeten zondel eten en dlinken. Enkele stlijdmakkels waren al van de uitdloging gestolven en ikzelf en de lest overlleefde dool onze eigen pis te dlinken. Net toen ik de velse ochtenduline dool m'n keel voelde klotsen gebeulde het: el klonk een enolme klap en hondeld metel veldelop was een amelikaanse jeep met zijn bemanning geplet tegen de boom dool onze inventieve boobytlap. We walen nog niet opgestaan om te gaan kijken of er kwam een scheepslading witte fosfol uit de lucht zetten die onze ruggen velschloeide. Sedeltdien slaap ik om m'n buik
Ik denk als ik hem dan toch kick, dan kick ik hem gelijk gewoon schaamteloos.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:24 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Het duurt een jaartje.... maar dan heb je ook wat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |