De wijven konden zuigen.. jezus, dat wil je niet weten.. alsof ze zonder die 5 dollar dood gingen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:29 schreef NTCE het volgende:
ik had daar toen der tijd ook 12 vriendinnen, beaucoup sucksuck soldier, love you long time GI!
Heb je z'n bril wel teruggegeven aan z'n ouders?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik en mijn maten van de genie. Wij hadden de belangrijke taak om de boobytraps die de Vietcong had geplaatst op te ruimen (daarom ook die neger in ons squadron). Ik ben de 2e van links, ik had de belangrijke taak om de negers te instrueren zodat zij het vuile werk voor ons konden opknappen. Op een gegeven moment waren er geen "gastarbeiders" meer dus moesten we zelf het veld in. We gingen strootjes trekken, degene met de kortste moest de boobytrap onschadelijk maken. Joop (de rechter met de bril) had het kortste strootje. Hij was kleurenblind en knipte het verkeerde draadje door, het enige wat er nog overbleef is zijn bril...
Nee hij was een wees, de enige familie dat hij had waren wijquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:24 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Heb je z'n bril wel teruggegeven aan z'n ouders?
Poor fellaquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee hij was een wees, de enige familie dat hij had waren wij.
Die kleine strijders uit de ondergrondse hohoho! Ja, die ruimte moet je ze niet geven hoor, tsjongejonge.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:28 schreef superworm het volgende:
De messen zijn geslepen bij de Vietcong! Goeie genade, de Amerikanen zijn anders ook klasbakken van formaat. En het bleef nog lang onrustig in Saigon...
HUH!? Die heb ik in Dhong Gin aan mijn bajonet geregen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:44 schreef Zero_Empathy het volgende:
had deze wel eerder verwacht:
[ afbeelding ]
Majoor 4e klasse meld zich.
ik zorgde altijd voor de dakloze soldaten op heuvel 345
was jij dat!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
HUH!? Die heb ik in Dhong Gin aan mijn bajonet geregen?
Goed werk broeder! Ik vond het echter beter om hem met een lang touw onder de chopper te laten hangen, en dan op volle vaart langs de boomtoppen scheren.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:12 schreef Lyzio het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog zulks addergebroed! Niks te vreten krijgen en toch de hele dag zeiken dat ie moest schijten. Zie mijzelf en onze luit achteraan staan. We hebben hem overigens niet verteld dat hij zijn keutel op een landmijn ging deponeren, vandaar de blinddoek. Daarna heb ik eigenlijk weinig tot niets meer van 'm gezien en/of gehoord. Het geteisem!
Hij was de laatste van de familie, en om iedere keer de chopper op te starten vond onze luit (God hebbe zijn ziel) te gortig. Een soldaat moet creatief zijn!quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:16 schreef NTCE het volgende:
[..]
Goed werk broeder! Ik vond het echter beter om hem met een lang touw onder de chopper te laten hangen, en dan op volle vaart langs de boomtoppen scheren.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:22 schreef McKillem het volgende:
Goddomme man, ik weet het nog alsof het gister was.
Zat met mijn makker bij heuvel 33 te campen tot er zo'n japanse n00b aan kwam rennen.
Op een gegeven moment, ik zal het nooit meer vergeten.
Op een gegeven moment zegt hij, Killem makker ik ben bang. Dus ik zeg jij bent nooit bang.
Hij zegt, ik ben bang. Ik zo, waarvoor?
Hij zo, wat nou als ik neergeschoten word door zo'n spleetoog man, dan zal ik mijn grootmoeder nooit meer zien.
En toen drong het pas tot me door, hij wist het nog niet.
Ik zij makker, over je grootmoeder..
Ja?
Ze is gister overleden man.....
Een helse stilte was het gevolg, zo stil dat je er doof van word.
Een half uur later vroeg hij hoe. Ik moest toen natuurlijk wel bichten.
Ik.... ik liet een ijsblokje vallen en daar struikelde ze over en toen brak ze haar nek aan het aanrecht.
Ze zij nog wel wat.
Wat zij ze maat? Zij hij.
Ik zij, ik weet het niet precies meer sorry man, maar iets in de trend van Never gonna give you up, Never gonna let you down, Never gonna run around and desert you.
Toen zij hij, tering man.
Er viel kort daarna een granaat in de buurt neer en werd wakker in een ziekenhuis, alles daartussen was zwart.
Er is mij toen meegedeeld dat mijn maat was overleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |